عضو حزب موتلفه اسلامي گفت: آمريکا و رژيم صهيونيستي طي دو سال گذشته به مقاصد شوم خود نائل نشده‌اند و نتوانستند سوريه را از حلقه مقاومت حذف کنند، لذا راهپيمايي روز قدس سال جاري نوعي حمايت از ملت سوريه و خط مقاومت محسوب مي‌شود.

"محمدکاظم انبارلويي" عضو حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهميت روز جهاني قدس امسال گفت: برگزاري باشکوه انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري سبب شده است تا ملت ايران امسال با انرژي و روحيه بالاتري در راهپيمايي روز قدس شرکت کنند و به محکوم کردن سياست‌هاي تجاوزکارانه آمريکا و رژيم صهيونيستي بپردازند.

عضو حزب موتلفه اسلامي تصرح کرد: خلق حماسه سياسي ايران را بيش از پيش به عنوان قلب تپنده و قدرتمند جهان اسلام مطرح کرده است و اين امر در برجستگي روز جهاني قدس امسال تاثير بسزايي خواهد داشت.

انبارلويي اظهار داشت: آمريکا و رژيم صهيونيستي طي دو سال گذشته به مقاصد شوم خود نائل نشده‌اند و نتوانستند سوريه را از حلقه مقاومت حذف کنند، لذا راهپيمايي روز قدس سال جاري نوعي حمايت از ملت سوريه و خط مقاومت محسوب مي‌شود.

عضو حزب موتلفه اسلامي در پايان خاطر نشان کرد: امسال در کشورهاي اسلامي روز قدس با عزت و عظمت بيشتري برگزار خواهد شد چرا که بيداري اسلامي شکل گرفته در منطقه، سياست‌هاي تجاوزکارانه آمريکا و رژيم صهيونيستي را مورد هدف قرار داده است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: انبارلویی ، موتلفه ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار