پانزدهمین اجرای نمایش "پسران آفتاب"، که با وفات محمود استادمحمد، نویسنده بزرگ کشورمان، همزمان شده بود، با یاد کردن از آثار ماندگار این هنرمند فقید به روح ایشان تقدیم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی نمایش "پسران آفتاب"، پنج شنبه، 3 مردادماه، پس از پایان اجرای این نمایش، فرزین صابونی بازیگر نقش ال لوئیس، روی صحنه رفت و متن نوشته ای را که زنده یاد استادمحمد برایش نگاشته بود، برای تماشاگران حاضر در سالن قرائت کرد.

متن این نوشته به شرح زیر است: فرزین نازنین! خوشحالم که تو را شناختم. خوشحالم که با تو کار کردم و این خوشحالی را سعی می کنم که همواره با خود داشته باشم. امسال سال 81 است. 81 به 91 می رسد و آن روز تو هر وقت پیشانی ات به آن فلز زمخت پشت صحنه خورد و اندازه یک انار باد کرد، همان لحظه، در پشت صحنه، درصحنه و در فضای تئاتر جای مرا خالی کن.

نمایش "پسران آفتاب"، اثری به کارگردانی سیامک صفری است، که این روزها در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه رفته است. این نمایش داستان دو بازیگر کمدی قدیمی و بازنشسته را روایت می کند که پس از 12 سال قهر و جدایی از یکدیگر قرار است بار دیگر مقابل هم به  ایفای نقش بپردازند.

نمایش "پسران آفتاب"، که اجرای خود را از یکشنبه، 16 تیرماه، آغاز کرده تا اواسط مردادماه از ساعت 21 میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

لازم به ذکر است، این اثر نمایشی روزهای یکشنبه تا چهارشنبه این هفته به علت همزمان شدن با شب های قدر اجرا نمی شود. علاقه مندان می توانند برای رزرو بلیت این نمایش به سایت گیشه تئاترشهر به نشانی  www.gishetheater.com  مراجعه کرده و یا با شماره 09361010378 تماس بگیرند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار