معاونت فروش و بازاریابی شرکت سایپا دیزل با بیان توضیحاتی را درخصوص سرنوشت شکایت کامیون‌داران از کامیون‌های دانگ فنگ (البرز) تولیدی این شرکت گفت: سایپادیزل تاکنون در خصوص شکایت از کامیون‌های دانگ فنگ محکوم نشده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مهیار عسگریان در نشستی خبری درباره سرنوشت شکایت از کامیون‌های دانگ فنگ تولیدی این شرکت، اظهار کرد: محصولی با کیفیت‌تر از دانگ فنگ (با نام ایرانی البرز) وجود ندارد.

عسگریان ادامه داد: مباحث حقوقی شکایت از کامیون‌های دانگ فنگ در دست پیگیری است با این حال می‌توان گفت هیچ خودرویی در کشور شماره‌گذاری نمی‌شود مگر آن که استانداردها را پاس کند.

وی افزود: مثلا برخی از دارندگان این کامیون نزد سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از رنگ این خودرو شکایت کرده‌اند که البته منطقی نیست.

در ادامه امیر میرمنصف ، معاون خدمات پس از فروش شرکت خدمات پس از فروش سایپا دیزل ،اظهار کرد: سایپا دیزل تاکنون محکومیتی در این پرونده در هیچ دادگاهی نداشته است.

وی ادامه داد: البته در زمان اوج شکایت‌ها شورایی تشکیل و مباحث مربوطه در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بررسی شد به‌گونه‌ای که مشکلات تمام دارندگان کامیون دانگ فنگ در همان زمان برطرف شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار