مدير توليد سريال "نوشدارو" گفت: با پايان فيلمبرداري، مراحل تدوين و موسيقي "نوشدارو" با صداي "مجيد اخشابي" آغاز شد.

"اصلان مرتضايي" مدير توليد سريال "نوشدارو" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: فيلمبرداري "نوشدارو" به پايان رسيد و موسيقي و تدوين كار همزمان با هم شروع شده و به سرعت پيش مي‌رود.

وي افزود: "مجيد اخشابي" خواننده پاپ كشورمان مشغول ضبط موسيقي تيتراژ پاياني است كه با صداي او روي آنتن مي‌رود.

"مرتضايي" با اشاره به دشواري كار اظهار داشت: با وجود يك سال كار و تلاش و تحمل سختي‌ها، شكر خدا فيلمبرداري "نوشدارو" به پايان رسيد.

اين مدير توليد درخصوص طولاني شدن مراسم فيملبرداري تصريح كرد: "نوشدارو" لوكيشن‌هاي متفاوتي داشت و به دليل محتواي كار بايد به شهرهاي "مشهد"،"اهواز"،"خرمشهر" و نيز به ديگر شهرهاي كشور سفر مي‌كرديم و اين امر باعث طولاني شدن كار ما شد.

"مرتضايي" افزود: ما با بسياري از بازيگران بومي كار كرديم كه خوشبختانه كار با آنها راحت بود و به احتمال زياد"نوشدارو" در هفته دفاع‌مقدس روي آنتن مي‌رود.

وي خاطر نشان كرد: داستان "نوشدارو" به 6 دوست برمي‌گردد كه در زمان جنگ در جبهه سنگرسازي مي‌كردند و اكنون مشغول به خدمت در صنعت نفت هستند.

گفتني است؛"هدايت هاشمي"،"رز رضوي"،"اصغر همت"،"شيوا خسرومهر"،"اميرعلي نبويان"،"رضا فياضي"،"سعيد داخ"،"ساقي عسگري"،"سهند جاهد"،"سيد جواد طاهري"،"مهسا روحبخش"،"علي بكائيان" و "عليرضا نجف زاده" بازيگران اين مجموعه تلويزيوني به كارگرداني "جواد اردكاني" و تهيه‌كننه "علي لدني" هستند.

ساير عوامل اين مجموعه عبارتند از:"بنيامين سربندي"،"جواد اردكاني" نويسندگان،"علي بكائيان" دستيار اول كارگردان و انتخاب بازيگر،"عارف نامور" مدير تصويربرداري،"محمد شاهوردي" صدابردار،"عباس صالحي" طراح گريم، "حميد شهيري" طراح صحنه و لباس،"فرشته مهدي زاده" مجري طرح،"اصلان مرتضايي" مدير توليد،"پيام نصيري خرم"عكاس و تصويربردار پشت‌صحنه هستند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار