ويرايش سوم مبحث هفتم مقررات ملي ساختمان تأييد وابلاغ شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: ويرايش سوم مبحث هفتم مقررات ملي ساختمان با عنوان پي و پي سازي تأييد و ابلاغ اين ويرايش جديد توسط وزير راه و شهرسازي انجام شد و اجراي مفاد ويرايش جديد مبحث هفتم در سراسر كشور لازم الاجرا است.

خاوری نژاد افزود: ويرايش جديد مبحث هفتم چاپ و منتشر شده و مقتضي است مهندسان و كاردان‌هاي فني ساختمان و معماران تجربي از آن بهره‌برداري کنند و در آزمون‌هاي آتي مقررات ملّي ساختمان نيز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی از فراخوان افراد حقيقي و حقوقي فعال در حوزه مديريت بحران طبيعي خبر داد و تصریح کرد: پژوهشگاه مهندسي بحران هاي طبيعي شاخص پروژه با مجوز وزارت علوم و فناوري به منظور تخصصي و حرفه اي شدن فعاليت هاي افراد حقيقي و حقوقي فعال در حوزه مديريت بحران هاي طبيعي در كشور اقدام به ارزيابي و رتبه بندي افراد حقيقي و حقوقي فعال در حوزه مديريت بحران هاي طبيعي کرده است.

به گفته وی اعضاي حقيقي و حقوقي سازمان كه متقاضي ارزيابي و رتبه بندي در اين موضوع هستند در خواست مي شود رزومه و توانمندي هاي علمي و تجارب خود را برای بررسي و ارسال به دفتر مركزي اين پژوهشگاه تا 20 مردادماه به واحد روابط عمومي سازمان ارسال کنند./س

برچسب ها: ویرایش ، مقررات ، ساختمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.