مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوي از وجود بسترهای لازم در شهرکها و نواحی صنعتی برای جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، علي سليماني در جلسه مشترك با فعالان صنعتي استان گفت: توسعه و تکمیل زیر ساختهای شهرکها و نواحی صنعتی جهت استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی از اولویتهای اساسی این شرکت است .

وی شهرکها و نواحی صنعتی را مرکز ثقل سرمایه گذاری و اشتغال دانست و افزود: تامین امکانات زیر بنایی در شهرکها و نواحی صنعتی عاملی مهم در سرمایه گذاریها و استقرار واحدهای صنعتی است که پیشرفت صنعتی و اشتغال را بدنبال دارد.

وي همچنین به وجود 37 شهرک و ناحیه صنعتی فعال در استان اشاره کرده و افزود: اين شهركها تعداد يك هزار و 960 واحد صنعتي را با زمينه اشتغال 60 هزار و 52 نفردر خود جاي داده است.

وی همچنین از اختصاص 25 درصد فاز عملیاتی شهرکها و نواحی صنعتی به فضای سبز خبر داد و گفت : این شرکت همچنین در راستای صیانت از محیط زیست اقدام به احداث تصفیه خانه فاضلاب در شهرکها و نواحی صنعتی کرده که در حال حاضر7 شهرک صنعتی در سطح استان مجهز به سیستم تصفیه فاضلاب جهت دفع پساب های صنعتی می باشد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوي ضمن اشاره به حمایت های نرم افزاری از صنایع کوچک افزود: اعطاء تسهیلات کمکهای فنی و اعتباری، معرفی به صندوق ضمانت سرمایه گذاری، اجراء دوره های آموزشی، برگزاری تورهای صنعتی، کمک به تجدید ساختار و نوسازی صنایع، ارتقاء کیفیت بهره وری، ایجاد مرکز خدمات فناوری و کسب کار از عمده فعالیتهای این شرکت برای واحدهای مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استب/.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.