سازمان اسلامی دانشجویان ایران در بیانیه خود تاکید کرد: مبارزان فلسطینی به خوبی می‌دانند که شعار سازش و مذاکرات صلح، دسیسه‌ای است بر خاسته از اتاق فکر صهیونیست.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا) به مناسبت روز قدس به شرح زیر منتشر شد.

روز قدس روز حیات اسلام است (امام خمینی (ره))

34 سال است که به فتوای عالمانه پیر جماران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نماد مبارزه با ظلم و حمایت از مظلوم مبدل شده است .

 روز قدس روز محکومیت رژیم جعلی و غاصبی است که بنای توسعه نا مشروعش را بر بی‌خانمانی و آوارگی زنان و کودکان بی‌پناه فلسطینی گذاشته است .

سالیان درازی است که سرزمین زیتون زیر چکمه‌های استکبار جهانی جان می‌دهد و فریاد خسته مردمان رنجورش را فریادرسی نیست.

حال جای تامل و تاسف اینجاست است که کسانی عامل و حامی این تجاوزهای غیر انسانی هستند که خود را مدعی حقوق بشر می‌دانند.

 اما فلسطین و مردمانش استوارتر از قبل بر این باورند که ظلم پایدار نمی‌ماند و تنها راه رسیدن به فلسطینی از بحر تا نهر مقاومت در برابر غاصبان است.

مبارزان فلسطینی به خوبی میدانند که شعار سازش و مذاکرات صلح همچون قبل دسیسه‌ای است بر خاسته از اتاق فکر منحوس صهیونیستی و نتیجه‌ای جز افزایش شهرک سازی و تشدید فشار بر مردم فلسطین را به دنبال نخواهد داشت.

لذا سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا ) به نمایندگی از جامعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی ضمن دعوت از عموم امت حزب الله ایران اسلامی جهت حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام میدارد و پیروی شرم آور تعدادی از کشور های خود فروخته عربی از رژیم اشغالگر جعلی اسرائیل را محکوم مینماید .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار