فرمانده انتظامی سلماس گفت: برخی افراد برای رسیدن به ثروت هنگفت حتی به میهن خود و جوانان این مرز و بوم رحم نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ شاهرخ بختیاری با اشاره به تأثیرهای مخرب سوء مصرف مواد افیونی بر سلامت جسمی، روحی و اجتماعی اقشار مختلف جامعه اظهار کرد: رسانه‌های جمعی اعم از نشریات، صدا و سیما و مراکز مختلف در راستای آگاه‌سازی مردم گام برمی‌دارند.
 
وی بر لزوم بسط و توسعه این قبیل فعالیت‌های اجتماعی تاکید کرد و افزود: مواد مخدر ابزار دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای جنگ نرم در برهه کنونی است، بنابراین باید بیشتر و جدی‌تر از گذشته در راستای بیمه کردن نسل جدید در مقابل این آسیب‌های اجتماعی گام برداشته شود.
 
بختیاری با اشاره به اینکه برخورد با متخلفان و مجرمان مربوط به مواد مخدر تنها بر دوش فرماندهی انتظامی قرار ندارد، ادامه داد: همه اقشار جامعه باید برای برچیدن بساط این سودجویان و سوداگران کمر همت بسته و هر کسی به نوعی در راستای نقش‌آفرینی گام بردارد.
 
فرمانده انتظامی سلماس به کشف و ضبط مقداری شیره تریاک در هفته گذشته توسط مأموران این شهرستان اشاره کرد و افزود: خبری مبنی بر اینکه فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان مشغول فعالیت است، به دست مأموران این فرماندهی رسید لذا پیرو این خبر تحقیقات لازم برای اطلاع از صحت یا عدم صحت این خبر آغاز شد.
 
وی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفی‌گاه فرد مورد نظر مقداری شیره تریاک و بیش از 8 هزار و 440 عدد قرص روانگردان کشف و ضبط شد، تصریح کرد: متهم مورد نظر بعد از تشکیل پرونده و رسیدگی مقدماتی به این موضوع برای پشت‌ سر گذاشتن مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل داده شد.
 
بختیاری با اشاره به اینکه برخی افراد برای رسیدن به ثروت هنگفت حتی به میهن خود و جوانان این مرز و بوم رحم نمی‌کنند، اظهار کرد: برای تنگ‌تر کردن دامنه اقدامات این قبیل اشخاص باید همت جمعی در جامعه اسلامی شکل گیرد.

برچسب ها: بختیاری ، سلماس ، هنگفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار