معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه هشت از ارائه دوره‌هاي آموزشي تكثير و نگهداري گياهان آپارتماني در شرق تهران خبر داد.

حميدرضا فرخي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران،‌ با اعلام اين خبر گفت: هدف از اجراي اين طرح ايجاد انگيزه خود اشتغالي است و شهروندان علاقمند مي‌توانند با مراجعه به مراكز آموزش گل و گياه شرق تهران، پس از گذراندن دوره آموزش، نسبت به تكثير گياهان آپارتماني اقدام نمايند.

وي افزود: به همين منظور جوايزي از طرف مراكز آموزش گل و گياه به شهروندان شركت كننده اهدا مي‌شود.

فرخي با اشاره به برگزاري دوره‌هاي آموزشي تابستاني درمراكز گل و گياه گفت: برپايي دوره‌هاي آموزشي رايگان در اين مراكز، ارائه مشاوره تلفني و حضوري به شهروندان، برپايي اردوهاي آموزشي و تفريحي از بازار گل، بوستانهاي سطح شهر، انتشار و توزيع كتابها، بروشورها وجزوه‌هاي آموزشي و برنامه‌هاي پژوهشي و اجراي برنامه‌هاي خاص در مناسبتهاي ويژه از مهمترين فعاليتهاي اين مراكز است.

فرخي خاطر نشان كرد: شهروندان علاقمند جهت شركت در دوره‌هاي آموزشي و مشاوره رايگان تحت عنوان آشنايي باگياهان آپارتماني و روش تكثير ونگهداري آنها، سبزيكاري درگلدان ومزرعه، آشنايي با حشرات مختلف چرخه زندگي آنها، كاشت بذر و نشا در مزرعه خانواده، آشنايي با چرخه زندگي گياهان، آشنايي كودكان با قوانين پارك و فصول مختلف، آشنايي بادرختان ميوه مي‌توانند به يكي از مراكز آموزش گل و گياه منطقه مراجعه كنند./ل

برچسب ها: فرخی ، گیاهان ، تکثیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار