تیم های گسترش فولاد و تراکتورسازی تبریز در هفته سوم از رقابت های لیگ برتر به ترتیب مقابل سپاهان و ذوب آهن اصفهان قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،در یکی از هشت دیدار این هفته تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خانه میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

گسترشی ها که در دو هفته گذشته به ترتیب مقابل تیم های قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل صف آرایی کرده بودند، در هفته سوم مقابل تیم سوم فصل گذشته قرار می گیرند تا یکی دیگر از دیدارهای سخت خود را پشت سر بگذارند.

این تیم در اولین مصاف لیگ برتری خود در تبریز مقابل استقلال، قهرمان فصل گذشته به رغم ارایه یک بازی خوب تن به شکست دو بر یک داد و از دست یابی به حداقل یک امتیاز این دیدار بازماند.

گسترشی ها در هفته دوم در تبریز میهمان همشهری خود تراکتورسازی شدند و با دوندگی و جنگندگی بازیکنان جوان ، نایب قهرمان فصل قبل را متوقف کردند و با تساوی یک بر یک به اولین امتیاز لیگ برتری دست یافتند.

این تیم در سومین ایستگاه از رقابت های لیگ برتر باز در تبریز میزبان خواهد بود و این بار مقابل تیم سوم فصل گذشته قرار می گیرد تا با برتری در این دیدار، روند بهبود و پیشرفت خود را تداوم بخشد.

اما سپاهان، حریف این هفته گسترش فولاد، در دو بازی گذشته خود در هفته اول دو بر صفر مقابل فولاد صاحب برتری شد و در هفته دوم و در تهران دو بر یک استقلال را مغلوب کرد تا به تنهایی و با شش امتیاز در صدر رقابت ها قرار گیرد.

مصاف این دو تیم در هفته سوم اولین تقابل رسمی دو تیم محسوب می شود و برتری سپاهان در این بازی ادامه صدرنشینی ان را به دنبال خواهد داشت و برتری گسترش، شگفتی ساز بودن این تیم و روند رو به رشد آن را نشان خواهد داد.

این بازی 22 سه شنبه شب این هفته و به قضاوت اشکان خورشیدی در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز انجام می شود.

اما در دیگر مصاف تیم های تبریزی و اصفهانی، دو تیم ذوب آهن و تراکتورسازی رو در روی هم قرار می گیرند.

تراکتورسازان که شروع خوبی در لیگ نداشتند و از دو بازی فقط موفق به کسب یک امتیاز شده اند در این دیدار چاره ای جز برد و کسب سه امتیاز ندارند.

این تیم تبریزی که نایب قهرمانی دو فصل متوالی را یدک می کشد در فصل سیزدهم با ترکیبی کاملا جدید و برای دفاع از این عناوین وارد مسابقات شده اما در دو بازی گذشته نتوانسته رضایت علاقمندان این تیم را جلب کند.

تراکتورسازی در هفته اول در ورزشگاه آزادی یک بر صفر مغلوب پرسپولیس شد و نوار پیروزهای این تیم مقابل پرسپولیس در لیگ برتر قطع شد.

این تیم در هفته دوم و در تبریز میزبان همشهری خود گسترش فولاد شد و در حالیکه انتظار می رفت با سه امتیاز از زمین خارج شود با نمایش ضعیف بازیکنان تیم، بازی به تساوی یک بر یک انجامید و تنها یک امتیاز از این بازی به تراکتورسازی رسید.

ذوب آهن نیز در دو هفته گذشته همانند تراکتورسازی در بازی اول شکست و در بازی دوم تساوی را تجربه کرده است به طوری که این تیم در هفته اول مقابل استقلال خوزستان دو بر صفر مغلوب شد و در هفته دوم با پرسپولیسی که تراکتورسازی را مغلوب کرد، به تساوی رضایت داد.

دو تیم ذوب آهن و تراکتورسازی در رقابت های لیگ برتر، 10 بار مقابل هم قرار گرفته اند که سهم ذوب آهن پنج برد و سهم تراکتورسازی دو برد بوده و سه بازی نیز به تساوی انجامیده است.

در دیدارهایی هم که در اصفهان انجام شده تیم ذوب آهن در سه بازی صاحب برتری شده و فقط در یک بازی مغلوب تراکتورسازی شده و دو بازی نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

بهترین عملکرد تراکتورسازی مقابل ذوب آهن به فصل یازدهم برمی گردد که هم در بازی رفت در اصفهان و هم در بازی برگشت در تبریز به ترتیب با نتایج یک بر صفر و دو بر یک به برتری رسید.

هواداران دو تیم تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز که تیم هایشان در هفته اول و در مصاف با تیم های تهرانی استقلال و پرسپولیس هیچ امتیازی نگرفتند در هفته سوم دوست دارند در تقابل با تیم های اصفهانی حداکثر امتیازها را کسب کنند و همچنان به عنوان مدعی در لیگ برتر حضور داشته باشند.

پرونده رقابت های هفته سوم چهارشنبه این هفته و با بازی تیم های پرسپولیس تهران و مس کرمان بسته می شود.

اشکان خورشیدی دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان را قضاوت می کند.

حسین طالقانی و علی اکبر عظیم پور کمک های اول و دوم خورشیدی در این بازی هستند.

پیروز سیف الله پور داور چهارم و مسعود مرادی ناظر داوری این بازی است.

دیدار این دو تیم ساعت 22 سه شنبه شب این هفته در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.

سپاهان با شش امتیاز در صدر و گسترش فولاد با یک امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند.

همچنین دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز از هفته سوم رقابت های لیگ برتر را محمدرضا اکبریان با کمک رضا سخندان و حمزه علی سلیمی سوت می زند و وحید کاظمی و حسین خوشخوان داور چهارم و ناظر داوری این مسابقه هستند.

این مسابقه نیز ساعت 22 سه شنبه شب این هفته در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می شود./ب

برچسب ها: گسترش ، فولاد تبریز ، داور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.