نماينده مردم بجنورد در مجلس شواري اسلامي با اشاره به اينكه كميته امداد امام (ره) يكي از ارگان هاي مهم در جامعه محسوب مي شود افزود: يكي از اسباب ايجاد وحدت در كشور ،خدمات مهم اين نهاد به اقشار نيامند جامعه است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، قاسم جعفري با بيان اينكه يكي از اولين و ارزشمند ترين يادگار هاي امام خميني (ره) كميته امداد است افزود:اين نهاد به عنوان پناهگاه نيازمندان به شمار مي رود.

وي با اشاره به اينكه كميته امداد تا كنون توانسته در زمينه هاي مختلف موفق عمل كند،افزود:اين نهاد با ارايه وام هاي موردي و پرداخت مستمري به افراد از كار افتاده توانسته بسياري از خلاء هاي اجتماعي جامعه را پوشش دهد.

اين مقام مسئول با اشاره به وام هاي خود اشتغالي اعطا شده از سوي كميته امداد به مددجويان تحت حمايت اين نهاد افزود:با اين اقدام تاكنون بستر توانمندي بسياري از خانواده هاي نيازمند اين نهاد فراهم شده است كه اين خود گامي مهم در تحقق منويات رهبري است.

جعفري در ادامه بر وجود همكاري مجلس شواري اسلامي با كميته امداد تاكيد كرد و گفت:مجلس شوراي سالامي نيز سعي بر اين دارد طرح ها و لوايح مختص مددجويان را سرعت و شتاب بيشتري ببخشد تا اين قشر معزز در رفاه حال بيشتري قرار گيرند.

وي خاطر نشان كرد:ما در مجلس سعي مان بر اين است تا در زمان قانون گذاري كمك كنيم طرح هاي بزرگ اقتصادي بويژه دامداري و كشاورزي براي مددجويان فراهم شود تا زمينه خود كفايي و توانمندي اين قشر فراهم شود./س

برچسب ها: اسباب ، وحدت ، در کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.