مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به کفاشیان اعلام کردم که رئیس شمائید اگر پول بدهید خلعتبری را به ایران باز می گردانیم.

محمد رویانیان مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: کفاشیان مدیر فنی و طرفدار سرخابی ها است فقط یک بار عدد 4 را نشان داد که آن را به حساب شیطنت رسانه ها می گذاریم.

رویانیان در ادامه اظهار داشت: کفاشیان رئیس کل فوتبال ایران و متعلق به همه است، وی نگاهش به همه تیم های لیگ برتر است بر این اساس در موضوع خلعتبری به ما کمک خواهد کرد.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: من دیروز با خلعتبری و مدیر برنامه این بازیکن تماس تلفنی داشتم. آنها بیان کردند که عجمان امارات یک میلیون دلار برای دادن رضایتنامه خسارت می خواهد.

رویانیان عنوان کرد: من از کفاشیان تقاضا دارم که در مورد خلعتبری با باشگاه پرسپولیس همکاری و همفکری کند چرا که خلعتبری ملی پوش تیم ملی است.

وی در ادامه تصریح کرد: فدراسیون فوتبال برای حفظ ملیت بازیکنان باید به باشگاه پرسپولیس کمک مالی کند و مانع حضور بازیکنان در لیگ امارات شود بر این اساس ما چهار، پنج روز بیشتر زمان برای پرداخت رضایتنامه خلعتبری نداریم.

وی درباره تهدید خلعتبری از نشان دادن پیراهنش با شعار لیگ خلیج همیشه فارس بیان کرد: خلعتبری گل زده اما اینکار را نکرده است. به هر حال ما قصد جلب خلعتبری را داریم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار