«حديث بندگي» با بازسازي بخش‌هايي از زندگي جمعي از علماي برجسته جهان اسلام، گذري بر زندگي آن‌ها خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ صحنه‌هاي بازسازي شده زندگي علما از جمله آيات عظام محمدعلي اراكي، سيد محمدهادي ميلاني، سيدرضا بهاالديني، آيت‌الله سيدابوالحسن اصفهاني، علامه عبدالحسين اميني، آيت‌الله عبدالكريم حق‌شناس، آيت‌الله ميرزا جواد تهراني، شيخ جعفر شوشتري، آيت‌الله سيداحمد فهري زنجاني، آيت‌الله علي مشكيني، آيت‌الله مهدي الهي قمشه‌اي و شيخ محمدحسين زاهد و همچنين بانو مجتهده امين به پايان رسيده است.

پس از ماه رمضان و پايان تصويربرداري صحنه‌هاي بازسازي شده، كار تدوين، صداگذاري و ضبط نريشن و صحنه‌هاي مربوط به مصاحبه با كساني كه براي تكميل اين مجموعه مورد نياز هستند آغاز خواهد شد. ضمن اين‌كه بايد از حمايت‌هاي مدير شبكه قرآن(گروسي) و قائم مقام وي(گرجي) قدرداني كنم كه با تلاش‌ و حمايت‌هاي شبانه‌روزي آنها كار به اين مرحله رسيد.

«حديث بندگي» مستندي است كه نسبت به مجموعه "حديث سرو"  كه با اين موضوع ساخته شده بود با ميدان بازسازي بيشتر (حدود 60 در صد) از وقايع مهم زندگي كه بخشي از دوران مهم و تأثيرگذار زندگي سيزده تن از علما و عرفاي برجسته اسلام مي باشد را به تصوير مي‌‌كشد.

از بازيگراني كه در اين مجموعه نقش آفريني مي‌كنند مي‌توان به محمدرضا غياث‌آبادي، اميرعباس ملكيان‌پور، رضا مولايي‌نژادفر، محمد علي، يوسف پورشفتي، عليرضا عباسي، بانو جعفري و ... اشاره كرد.

 تهيه‌كننده اين برنامه علي مهام، كارگردانان سيدحسن شهابي، محمدحسين صفري با بينندگان شبكه قرآن سيما همراه مي شوند./ي2
برچسب ها: حدیث بندگی ، شبکه ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار