فيلمنامه "جاب جا" تغييرات اساسي نكرده است و در صورت وجود شك و شبهه‌اي حاضر به پاسخگويي به مدعيان آن هستم.

"علي توكل نيا" كارگردان فيلم سينمايي "جاب جا" در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص اين فيلم گفت: با توجه به سابقه‌ي همكاري‌ام با برادرم "حسن توكل نيا" اين بار نيز او ضمن خريداري فيلمنامه‌ي اين اثر از نويسنده‌اش از من به عنوان كارگردان براي ساخت آن دعوت به همكاري كرد و من نيز پيشنهاد او را پذيرفتم.

وي ادامه داد: با توجه به طولاني بودن اين فيلمنامه با حضور خود نويسنده ضمن بازنويسي آن با يكديگر به توافق رسيديم و نسبت به ساخت آن اقدام كردم.

اين كارگردان بيان كرد: تغييرات اين فيلمنامه تنها تغييرات ناگزير سرصحنه است و تغييرات اساسي ندارد و نويسنده اين اثر مي‌تواند آن را چاپ و با فيلم تطبيق دهد.

وي تصريح كرد: گويا جر و بحث موجود بر سر فيلمنامه اين اثر در نشست نقد و بررسي "جاب جا" بين خود آنها و بين موافقن و مخالفان تغيير اين فيلمنامه بود و ما با يكديگر هيچ مشكلي نداشتيم،‌ بطوريكه پس از ترك نشست "بابك ربيعي" از باقي عوامل عذرخواهي كرده بود اما در صورت وجود شك و شبهه‌اي و موردي حاضر به پاسخگويي هستم.

اين كارگردان با اشاره به فروش خوب اين فيلم گفت: در خصوص اين فيلم هيچ ادعايي ندارم و اين فيلم را تنها با هدف آشتي دادن مخاطبان با سينما ساختم و تمام تلاشم بر اين بود كه ادا و اصول در نياورم.

وي ادامه داد: با توجه به همكاري خوب افراد گروه و بازي خوب بازيگران اين كار در كمترين زمان ممكن ساخته شد كه همين موضوع نشانگر رابطه‌ي خوب بچه‌هاي گروه با هم بود.

"توكل نيا" عنوان كرد: با توجه به مشكلات عديده‌‌ي اين فيلم در خصوص گرفتن پروانه نمايش در زمان بحبوحه‌ي سينما و توقيف اين فيلم، اصلاحيه‌هاي متعدد براي آن و سانسور 30 درصدر آن اكرانش به تعويق افتاد اما نمايش آن در زمان فعلي بهترين زمان است و از فروش خوب آن راضي هستم./ي2
برچسب ها: سینما ، توکل نیا ، جا ب جا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار