نماینده کرمان و راور گفت:‌ از وزارت اطلاعات خواهش می‌کنیم به موضوع شرکت ملی مس رسیدگی کند تا ما هم به تحقیق و تفحص از این شرکت رسیدگی کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا پورابراهیمی داورانی نماینده کرمان و راور در پایان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) طی تذکری آئین‌نامه‌ای گفت: از سه هفته پیش در خصوص تحقیق و تفحص از شرکت ملی  مس کرمان بحثی را مطرح کردیم که هنوز به نتیجه نرسیده است.  
 
وی افزود: دو هفته قبل نیز آقای ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه را بر عهده داشتند گفتند هفته آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت ولی چنین اتفاقی نیافتاده لذا خواهش می‌کنم به موضوع رسیدگی شود.  
 
پورابراهیمی خاطرنشان کرد: اتفاقی که در شرکت مس افتاده خبرهای حاکی از آن است که با تصمیم هیات مدیره شرکتی به اسم  ای پی خارج از کشور تشکیل شده است.  
 
نماینده کرمان و راور افزود: براساس گزارش وزارت اطلاعات هزار میلیارد تومان به حساب شخصی در این راستا واریز شده است لذا خواهش می‌کنم به این موضوع رسیدگی شود و از استاندار کرمان می‌خواهیم راجع به موضوعات مهم تصمیم‌گیری کند.  
 
پورابراهیمی داورانی همچنین تاکید کرد: از وزارت اطلاعات خواهش می‌کنیم به موضوع رسیدگی کند تا ما هم به تحقیق و تفحص از شرکت ملی مس رسیدگی کنیم.  
 
لاریجانی در پایان گفت: به این موضوع رسیدگی خواهد شد. 

انتهای پیام/  


برچسب ها: دورانی ، جلسه ، علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار