مدیر رادیو معارف گفت: خبرنگار می‌تواند سبب حیات و تعالی جامعه شود بنابراین با توجه به اهمیتی که خبرنگار در جامعه دارد اگر درست مشاهده نکند یا نشنود می‌تواند آسیب‌هایی را متوجه جامعه کند.

به گزارش خبرنگاران باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام محمد لطفی‌نیاسر ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگار چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه است و اگر بخواهیم جامعه‌‌ای فعال و زنده تشکیل دهیم باید از چشم، گوش و زبان مناسب برخوردار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگار می‌تواند سبب حیات و تعالی جامعه شود بنابراین با توجه به اهمیتی که خبرنگار در جامعه دارد اگر درست مشاهده نکند یا نشنود می‌تواند آسیب‌هایی را متوجه جامعه کند.

مدیر رادیو معارف عنوان داشت: برخی از خبرنگاران و خبرگزاری‌ها کارشان را خوب انجام می‌دهند ولی برخی افراد دیگر ضعف دارند که در هر شغلی این امر طبیعی است.

لطفی‌نیاسر خاطرنشان کرد: هر روز در جهان شاهد تولید اخبار جنجالی و بدون فایده هستیم که به طور معمول در صدر اخبار قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: به عنوان مثال فلان بازیگر یا بازیکن فوتبال در زندگی شخصی وی چه اتفاقی افتاده چه اندازه برای جامعه مفید و لازم است.

وی با بیان اینکه فارس یکی از خبرگزاری‌هایی است که اخبار آن همواره رصد می‌شود گفت: این خبرگزاری جزو خبرگزاری‌های خوب در زمینه سرعت و اتقان اطلاع‌رسانی است./س

برچسب ها: قم ، خبرنگار ، سبب ، حیات ، تعالی ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.