مدیرکل اطلاع‌رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی گفت: نماز عید فطر لحظه اوج دلپذیر عید است و مومنان و روزه‌داران در این روز به نزدیک‌ترین مکان برای اقامه نماز عید فطر مراجعه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام صادق گلزاده ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: عید سعید فطر و وداع با رمضان شادمانی و نشاط دو جانبه‌ای است که هرگز فراموش نمی‌شود و مانند این است که انسان با وطن خود خداحافظی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: عید فطر نتیجه است به طوری که در این عید کسانی که روزه گرفتند، نماز اقامه کردند و عمل صالح انجام دادند شادمان و پرنشاط هستند.

مدیرکل اطلاع‌رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی عنوان کرد: عید فطر در حکم شب قدر است و پاکان و اولیای الهی این شب را احیا می‌گرفتند و به راز و نیاز با خداوند می‌پرداختند.

این مسئول یادآور شد: نماز عید فطر لحظه اوج و موج دلپذیر عید است و مومنان و روزه‌داران به نزدیک‌ترین مکان برای اقامه نماز عید فطر مراجعه می‌کنند.

گلزاده متذکر شد: دعای روز عید گزارش زیبایی از یک ماه بندگی است و اگر کسی بخواهد جلوه این عید را مشاهده کند باید این دعا را نظاره‌گر باشد.

وی با بیان اینکه عید فطر از دلپذیرترین اعیاد الهی است اذعان داشت: عید فطر عید عبادت، بندگی، تقوا و فضیلت است و نشاط، شادابی و قبولی اعمال از دلپذیرترین پیام‌های این عید است./س

برچسب ها: قم ، اقامه ، نماز ، عید ، فطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.