هوای بهاری دومین غار رودخانه اي کشور را در گرمترین فصل سال تجربه کنید

اگر علاقه مند به غارپیمایی داخل غار آبی هستید، تور 1.5 روزه غار دانیال، 24 مرداد 92 برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، شهرستان ساحلی تنکابن که لقب توریستی ترین، زیباترین و خوش آب و هوا ترین ناحیه شمالی را به خود اختصاص داده، با بیش از یک هزار سال تمدن و فرهنگی یکی از شهرستان‌های استان مازندران است.  
 
این شهرستان با وجود جاذبه های طبیعی چون پارک ملی خشکه داران آخرین بازمانده ‌های اکوسیستم ‌های جنگلی جلگه‌ای شمال ایران، کوه بلور، دشت دریاسر، منطقه ییلاقی سه هزار با چشمه‌ آب، آبشار فرهاد جوی، دریاچه یخی، دریاچه هزارکوه، چشمه های آب معدنی شلف، آب گرم معدنی فلک ده و...  عنوان مرکز جذب گردشگر شمال کشور را به خود اختصاص داده است.
 
غار دانیال به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری این منطقه، در جنوب شهر سلمانشهر(متل قو) در ۳۰ کیلومتری شرق تنکابن در مسیر ارتباطی کناره چالوس به تنکابن قرار دارد و از جمله غارهای آبی و رودخانه‌ای رشته کوه البرز است.  
 
گفتنی است؛ غار دانیال مقام دوم را در ميان طويل ترين غار هاي رودخانه اي ايران داراست و عمق آب در برخی نقاط این غار به 1.5 متر می رسد که با وجود مواد آهکی چکیده از سقف غار منظره زیبایی دارد و در نهایت می توان گفت غار دانيال،  شباهت زیادی به غار علیصدر دارد.
 
اگر علاقه مند به پیاده روی و کوه پیمایی در جنگل و همچنین غار پیمایی داخل غار آبی هستید، تور 1.5 روزه غار دانیال، 24 مرداد 92 برگزار مي شود.
 
در قالب اين تور مي توانيد، پیاده روی و کوه پیمایی در جنگل و سپس پیمایش شعف انگیز غار، گذر از رودخانه ها و آبشارهای زیبای داخل غار و ... را تجربه کنيد.
 
قیمت تور طبیعت گردی در غار آبی دانیال، به علاوه 6% ارزش افزوده، به مبلغ 950.000 ریال می رسد.
 
وسیله نقلیه متناسب با تعداد نفرات، 1 وعده صبحانه و 1 وعده ناهار به همراه میان وعده، راهنمای طبیعت گردی، بیمه و آموزش های مقدماتی غار نوردی از جمله خدمات اين تور 1.5 روزه است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902680 (10 خط) تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار