رضا سعیدی‌پور فیلم سینمایی «هیچ كجا هیچ كس» را دارای مولفه‌هایی برای تبدیل شدن به یك اثر پرفروش دانست.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از سوره سینما، مدیر پردیس سینما آزادی درباره وضعیت فروش فیلم‌هایی كه  به تازگی بر پرده این سینما رفته‌اند گفت: ما هم اكنون فیلم‌های سینمایی «هیس دخترها فریاد نمیزنند»،‌«دهلیز»، «جابه جا» و به تازگی «هیچ كجا هیچكس» را به نمایش گذاشتیم. در حال حاضر كه یك هفته از شروع اكران سه فیلم اول گذشته فروش آنها در سینما آزادی «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» در مقام اول و «جابه جا» دوم و «دهلیز» در مقام سوم قرار دارد. 

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «هیچ كجا هیچكس» با توجه به كیفیت خود فیلم و حضور بازیگران مطرح  می‌توان پیش بینی كرد كه از فروش مناسبی برخوردار شود. پخش این فیلم از توانایی بالایی برخوردار است و با تبلیغات گسترده می‌تواند آن را خوب به مردم معرفی كند.  این فیلم تمام گزینه‌های یك فیلم پرفروش را دارد. هوشمندی پخش در فروش یك فیلم تعیین كننده است و می‌تواند از یك فیلم پشتیبانی كند.

سعیدی پور درباره وضعیت فروش سینما آزادی در طرح ویژه ماه رمضان گفت: در این ایام تنها فیلم‌های سینمایی «گذشته» و «چه خوبه كه برگشتی» فروش مناسبی داشتند و بقیه فیلم ها حرفی برای گفتن نداشتند. اساسا طرح ویژه رمضان حساب شده و برنامه ریزی شده نبود و طرحی كه سازو كار و تامل مناسب را ندارد طرح نیست. برای اكران ویژه ماه مبارك رمضان سال آینده از همین امسال برنامه ریزی دقیق انجام داد تا مردم در این ایام هم این طرح به خوبی مطلع شوند هم فیلم مناسب به نمایش گذاشته شود و صاحبان آثار تكلیف خود را بدانند.

فیلم سینمایی «هیچ كجا هیچ كس» را سازمان توسعه سینمایی سوره پخش می‌كند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.