مدير کل روابط عمومي آب و فاضلاب استان تهران با اعلام اينکه يک ميليون و ششصد هزار مشترک داريم گفت: به 13 ميليون نفر جمعيت در استان تهران خدمات رساني مي‌کنيم.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، خاني‌زاد در مصاحبه با اين راديو اظهار داشت: از طريق سامانه 122 ارتباط دو سويه با شهروندان داريم و پيام‌ها، شکايت‌ها، انتقادها و اطلاعات دريافتي را پس از ساماندهي و پردازش در اختيار مديران شرکت قرار مي‌دهيم تا در برنامه‌ريزي‌ها و نظارت‌ها استفاده شود.

وي افزود: رويکرد ما در اطلاع رساني به شهروندان اقناعي و ايجاد اطمينان کامل از سلامت، کيفيت و بهداشت آب توزيعي است و با آزمايش‌هاي لحظه‌اي؛ اين موارد را کنتر مي‌کنيم.

خاني‌زاد تصريح کرد: مراقبت‌هاي لحظه‌اي از کيفيت آب مجموعه استان تهران داريم و وزارت بهداشت هم فعاليت ذاتي خود را در اين حوزه انجام مي‌دهد.

وي اطمينان داد به هيچ وجه شبکه آب شرب استان با فاضلاب مخلوط نمي‌شود. چون نظارت همه جانبه داريم. 

خاني زاد بر ضرورت حفظ فرهنگ صحيح مصرف تاکيد کرد و گفت: در روزهايي که هوا گرم شده است ميزان مصرف روزانه آب شرب تهران به 3 ميليون و 420 هزار متر مکعب هم رسيد که رقم بالايي محسوب مي‌شود و پي سابقه است.

وي اهتمام جدي مردم به صرفه‌جويي را ضرورتي پايدار دانست و گفت: همه مردم به اين باور رسيده‌اند که کشور داراي اقليم خشک و نيمه خشک است.

خاني‌زاد گفت: با همکاري نهادهاي عمومي مانند شوراياري‌ها، آموزش و پرورش و رسانه‌هاي گروهي در زمينه آموزش فرهنگ مصرف آب اقدامات خوبي شده است.
انتهاي پيام/

برچسب ها: آبفای ، اطلاع ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار