مدیرعامل شرکت توانیر از آمادگی صنعت برق برای تامین برق پایدار مراکز برگزاری آزمون سراسری طی امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه) خبر داد.

مصطفی رجبی مشهدی گفت: به رغم افزایش شدید دما و به تبع آن رشد شدت مصرف برق در کشور، صنعت برق تمام توان خود را برای تامین برق پایدار کشور به ویژه طی امروز و فردا که مرحله دوم کنکور سراسری در کشور برگزار می شود به کار بسته و علاوه بر اتخاذ تمهیدات لازم در این خصوص، نیروهای عملیاتی خود را به منظور نظارت و آماده باش کامل در مراکز برگزاری آزمون مستقر کرده است.

وی از استقرار و ورود دیزل ژنراتورهای سیار به مدار برای اطمینان از پایداری شبکه برق مراکز برگزاری کنکور خبر داد و تصریح کرد: سامانه ١٢١ مرکز اتفاقات برق همچون همیشه به صورت شبانه روزی در صورت بروز هرگونه خاموشی و خسارت ناشی از حوادث شبکه برق آماده اند تا در صورت دریافت گزارش های احتمالی، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق شهروندان و به ویژه مراکز برگزاری آزمون اقدام کنند.

مدیرعامل توانیر در عین حال خاطرنشان ساخت: برنامه ریزی لازم در خصوص اطمینان از پایداری برق حوزه ها صورت گرفته و آموزش های لازم نیز به مسئولان این حوزه ها به منظور تسهیل ارتباط با نیروهای عملیاتی و حوادث این شرکت برای رفع مشکلات احتمالی پیش آمده در حوزه برق ارائه شده است .

سخنگوی صنعت برق ضمن آرزوی موفقیت در آزمون سراسری برای آینده سازان کشور گفت: نیروهای عملیاتی صنعت برق تمامی تلاش خود را به کار خواهند بست تا کوچکترین اختلالی در تامین برق حوزه های برگزاری آزمون کنکور سراسری ایجاد نشود.

برچسب ها: مصرف برق ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار