معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در تعطیلات عید فطر بیش از 8 هزار فرهنگی اسکان داده شدند.


  محمد بداغی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران همدان  گفت: پایگاه های نواحی یک و دو آموزش پرورش همدان دارای 121 آموزشگاه با ظرفیت یک هزار و 20 کلاس درس در مدارس دولتی است که در ایام تعطیلات عید فطر در اختیار فرهنگیان و کارکنان دولت قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه استان همدان دارای 19 پایگاه اسکان فرهنگیان است گفت: این خانواده ها شامل 8 هزار و 562 نفر بودند که پس از تکمیل ظرفیت آموزشگاه ها به خانواده های دیگر اجازه داده شد که در حیات مدارس چادر بزنند.
وی با اشاره به اینکه هزینه اقامت به ازای هرشب در یک کلاس برای خانواده های فرهنگی 14 هزار تومان است افزود: دیگر خانواده نیز با 25 هزار تومان می توانند از خدمات رفاهی آموزش و پرورش بهره ببرند.
بداغی با بیان اینکه در شهرستان های استان نیز آموزشگاه ها آماده اسکان مسافران بودند اظهار داشت: در مجموع در استان همدان 167 آموزشگاه دولتی با ظرفیت یک هزار و 427 کلاس برای اسکان وارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان  تجهیز شده است.
وی با اشاره به اینکه با توجه به پایان تعطیلات امروز از تعداد مسافران کاسته شده است ، خاطرنشان کرد:  در ایام ماه مبارک رمضان پایگاه های ما آماده ارائه خدمات به فرهنگیان بودند اما در این ماه تعداد کمی به همدان مسافرت کردند./ع
برچسب ها: عیدفطر ، تعطیلات ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.