سرپرست تیم فوتبال صبای قم از رویارویی این تیم با گسترش فولاد تبریز در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حسین نجاتی تصريح کرد: یکی از اهداف ما این بود که تیم صبا در بازی هاي خانگي به راحتی به حریفان امتیاز ندهد اما با شکست در بازی هفته سوم برابر فولاد خوزستان در ورزشگاه یادگار امام این مهم محقق نشد.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد صبای قم در چهار هفته سپری شده از نیم فصل نخست بازی های لیگ برتر فوتبال کشور، اضافه کرد: بازی بسیار خوبی برابر استقلال تهران ارائه کردیم و اگر دقیق تر بودیم می توانستیم مزد آن را نیز با شکست حریف بگیریم.

نجاتی افزود: از تمام هواداران می خواهیم که به خاطر بازی های خوبی که این هفته ها بازیکنان پرتلاش صبا از خود ارائه می کنند، این هفته پرشمارتر از قبل در ورزشگاه یادگار امام حامی تیم صبا برابر گسترش فولاد تبریز باشند زیرا امسال تیم بسیار خوبی هستیم و می‌توانیم حتی بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیریم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: در دیدار برابر استقلال تهران در حالی که همه تصور می‌کردند پرسپولیس با حمایت از سوی تماشاگران خودی، تیم برتر و مطلق میدان خواهد بود، فوق‌العاده خوب بودیم و هرگز لیاقت باخت نداشتیم اما باید از امروز به فکر دیگر بازی های لیگ باشیم.

گفتنی است: تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 19:45 دقیقه روز جمعه بیست و پنجم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام قم پذیرای تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز خواهد بود./ع

برچسب ها: قم ، سومین ، بازی ، خانگی ، صا ، فولاد ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.