با اتمام عملیات ساخت اسکله جدید در مجموعه تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس و بهره برداری از آن بزودی قایق های برقی در این مجموعه تفریحی گردشگری اضافه خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛  حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: اسکله جدید در ضلع جنوب غرب دریاچه احداث شده و در مراحل پایانی ساخت است. با بهره برداری از این اسکله، بزودی امکان استفاده از قایق های تفریحی شارژی در این مجموعه فراهم می شود. قایقهای برقی با استفاده از باطری های الکتریکی قابل شارژ کار می کنند و این موضوع از بروز مشکلات زیست محیطی ناشی از بکارگیری موتورهای دیزلی جلوگیری می کند. این قایقها دونفره و3 نفره و با ایمنی کامل اند تا ضمن افزایش امکانات تفریحی ورزشی در بزرگترین پردیس تفریحی گردشگری تهران، در اختیار شهروندان قرار گیرند.
وی در تشریح دیگر امکانات تفریحی ورزشی موجود در دریاچه افزود: اکنون افزون بر 40 قایق پدالی، 10 قایق پارویی و 6 قایق موتوری، امکان استفاده از دراگون بات (نوعی قایق ورزشی) برای شهروندان مهیا شده و بسیار مورد استقبال آنان قرار گرفته است.
به گفته شهردار منطقه 22، مجموعه تفریحی گردشگری دریاچه از بدو بهره برداری، طی روزهای معمول هفته، پذیرای روزانه 4 تا 5 هزار نفر مراجعه کنندگانی است که از گوشه و کنار تهران برای استفاده از امکانات مهیا شده و محیط زیبای آن به این مکان مراجعه می کنند اما این رقم مراجعه کننده در روزهای پایانی هفته و روزهای تعطیل تا بیش از 20 هزار نفر افزایش پیدا می کند.  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار