رئیس پلیس آگاهي آذربایجان‌شرقی از سرقت 16 ميلياردي سارقان تهراني در تبريز خبر داد و گفت: اين باند با تلاش ماموران آگاهي منهدم شد.

سرهنگ صابر عباس زاده ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در تبریز موضوع با توجه به حساسیت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

رئيس پليس آگاهي استان آذربایجان شرقی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات به عمل آمده با استفاده از شگرد های خاص پلیسی توانستند با سرنخ های به عمل آمده سارق حرفه‌ای به هویت سامان -ص را شناسایی و دستگیر کنند.

عباس زاده  گفت: در بررسی به عمل آمده معلوم شد سارق حرفه‌ای نامبرده ، سرکرده یک باند سرقت منزل در تبریز است بطوریکه در نخستین بازرسی از محل سارق اجناس و اموال مسروقه از قبیل طلاجات، نقره‌جات، گاوصندوق، فرش، تابلو فرش، لب تاپ، دوربین‌های دیجیتالی، ساعت کشف شد. وی ادامه داد: در ادامه رسیدگی پرونده، همدستان متهم به تعداد سه نفر که اهل شهرستان‌های تهران بودند همگی شناسایی و با شگردهای خاص پلیسی طی عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وي خاطر نشان کرد: در انجام بازجویی اولیه متهمان لب به اعتراف گشوده و به 50 فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان تبریز به ارزش ریالی اموال بالغ بر 16میلیارد ریال اعتراف کردند و همچنین تاکنون 13 از شکات این پرونده شناسایی شده و اقدامات اولیه جهت تحویل اموال مکشوفه به آنان در دست اجرا است.
برچسب ها: سرقت ، میلیارد ، تبریز ، صابر ، آگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار