معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، گفت: منتخبان شورا باید به اعتماد مردم پاسخ مثبت بدهند و تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات آنها به کار گیرند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،"کاوه حدادپور" در جلسه منتخبان جدید شوراهای شهرهای نظرآباد، تنکمان و طالقان افزود: مدیریت عالی استان انتظار دارد منتخبان جدید شوراها مطالبات و خواسته‌های شهروندان را پاسخگو باشند.

وی اظهار کرد: کارکرد صحیح اعضای شورا می‌تواند ضمن استحکام بیش از پیش رابطه حاکمیت و مردم، کمک کار مسوولان در شناخت و رفع نیازهای مردم و جامعه باشد.

این مقام مسوول پاسخگویی به مطالبات مردم را از اولویتهای اصلی اعضای شورا برشمرد و گفت: متأسفانه عملکرد شوراهای دوره‌های پیش برای رسیدن به این مهم مطلوب نبوده است لذا اعضای شورای چهارم باید با نگاه تخصصی و با اتخاذ تصمیمات کلان برای رفع مشکلات مردم گام‌های مؤثرتری بردارند.

وی از آینده‌نگری در اجرای برنامه و پروژه‌های گوناگون به عنوان مهم‌ترین عاملی یاد کرد که می‌تواند به اعضای شورای شهر برای رفع این معضلات یاری رساند.

حدادپور در بخش دیگری از سخنان خود به تأثیر آشنایی با قوانین در نحوه کارکرد شوراها اشاره کرد و افزود: معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ازآمادگی لازم برخوردار است تا به منظور پاسخگویی به مهم‌ترین نیاز شورا در جهت آشنایی با قوانین و مقررات خدماتی را به آنها ارائه کند.

وی گفت: آشنایی اعضای شورای شهر با این قوانین علاوه بر این‌که موجبات خدمت‌گذاری صادقانه آنها را فراهم می‌کند، میزان انحراف از معیارهایی که برای فعالیت این اعضا مشخص شده است را نیز کاهش می‌دهد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: شوراها ، البرز ، منتخبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.