نماينده مردم علي آباد كتول گفت: مهندس حجتي نيروي كارآمد، متعهد، با تجربه و اهل مشورت است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، رحمت نوروزي نماينده مردم علي آباد كتول در جلسه علني صبح امروز چهارشنبه 23 مرداد در موافقت با محمود حجتي وزير پيشنهادي جهاد كشاورزي گفت: مهندس حجتي نيروي كارآمد، متعهد، با تجربه و اهل مشورت است.
 
وي ادامه داد: افزايش ضريب خودكفايي در محصولات اساسي از طريق افزايش بهره وري منابع توليد و استفاده از فناوري‌هاي نوين و هم چنين به كارگيري روش‌هاي جديدي توليدي در برنامه‌هاي اجرايي وي وجود دارد.
 
نماينده مردم علي آباد كتول تصريح كرد: ما هم در حوزه كشاورزي، حوزه باغداري، حوزه دامداري و هم چنين در حوزه مرغداري مشكلات فراواني داريم.  
 
نوروزي اظهار داشت: استان گلستان سرزمين طلاي سفيد است به گونه‌اي كه در سال 57، 157 هزار هكتار كشت پنبه در آن انجام مي‌شد اما الان اين آمار تنها به 17 هزار هكتار رسيده است كه مهندس حجتي قول دادند با برنامه‌هاي كوتاه مدت، بلند مدت و ميان مدت آسيب‌ها و چالش‌ها را شناسايي كنند.  
 
نماينده مردم علي آباد كتول در پايان خاطر نشان كرد: اميد است ايشان بتوانند مسائل را حل كنند و از توسعه بي‌رويه كشت جلوگيري كرده و با تمركز در ارتقاي بهره وري افزايش عملكرد در واحد سطح مشكلات موجود در زمينه آبي را در برنامه بلند مدت مرتفع كنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: وزیر ، پیشنهادی ، حجتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار