عضو هیات رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی در شرایط کنونی تاوان مبارزه با فساد را می‌دهد و مفسدان داخلی و رانت‌خواران از نام وی هراسان‌اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، رحیم زارع نماینده مردم آباده و خرم‌بید در مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی دادگستری اظهار داشت: قرارداد دو میلیارد تومانی سازمان بازرسی با مجلس که با تصویب نمایندگان به امضا رسید در جهت تنقیح قرارداد کشور بود که به دلیل تسلط سازمان بازرسی کشور به قوانین این دو میلیارد تومان بدین منظور بسته شد تا بتواند از ظرفیت دستگاه نظارتی استفاده کنیم.
 
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی ادامه داد: زمانی که در سازمان بازرسی کشور حضور داشتم شاهد بودم که حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی نشاط سازمانی را در آن زمان بوجود آورد و به کارکنان اهمیت ویژه‌ای داد، مبلغ 20 میلیارد تومان را جهت خرید 18 هکتار زمین برای کارکنان این سازمان هزینه کرد، آیا این اختلاس است.  
 
وی افزود: بیان تهمت‌های مختلف در رابطه با چنین شخصیتی در رسانه ملی عمل نادرستی است و باید بگویم کسانی که عنوان افراطی‌گری را به وی نسبت می‌دهند سال 86 و 84 را با یکدیگر مقایسه کنند و بگویند چه افراطی‌گری صورت گرفته است.  
 
زارع بیان داشت: کسی که در سازمان بازرسی معاون وزیر بود و خانه‌اش در یاقچی‌آباد بود اکنون صاحب ویلای چند هزار متری در نیاوران است،‌آیا اینها اختلاس نیست و همچنین باید به مقایسه وزارت اطلاعات در زمان وی و بعد از وی بپردازید تا ببینید چه اتفاقاتی بعد از پورمحمدی‌ رخ داده است.  
 
این نماینده مجلس با اشاره به شخصیت وزیر پیشنهادی دولت یازدهم در وزارت دادگستری گفت: پورمحمدی فردی است که دایرة‌المعارف مبارزه با فساد است و زمانی که برای این وزارتخانه پیشنهاد شد تمامی رسانه‌های بیگانه مخالفت خود را با وی اعلام کردند؛‌او سرباز ولایت است و اکنون هزینه مبارزه با فساد را می‌دهد.  
 
عضو هیات رئیس کمیسیون اقتصادی اظهار داشت: به گروه آ‌ریا هشدار می‌‌دهم و اینکه در اسفند 89 چه کسی جلوی پذیره‌نویسی بانک آریا را گرفت الان باید بدانید که ارزش 3 هزار میلیارد تومان به 10 هزار میلیارد تومان رسیده است و آن دولتمردی که در پرونده بیمه ایران اختلاس‌هایی را با خود به همراه داشته به مصاحبه‌ با رسانه‌ها می‌پردازد و با چنین شخصیتی که صهیونیست‌ها و انگلیسی‌ها مخالف فعالیتش در وزارت دادگستری هستند پاسخگو باشند که پول بیمه بین چه کسانی تقسیم شد.  
 
زارع گفت: در مبارزه با فساد مدیری که 100 میلیون پاداش به افراد می‌دهد مبارزه کرد و به هیات مدیره‌ای که دستگاه نظارتی کشور قصد جلوگیری از بروز چنین جرمی در کشور را از سوی او داشت و اکنون سنگ دولت را به سینه می‌زند به مخالفت با پورمحمدی می‌پردازد.  
 
وی افزود: پورمحمدی تاوان مبارزه با فساد را در شرایط کنونی پرداخت می‌کند و رانت‌خواران و مفسدان اقتصادی از او دل‌ چرکین هستند و حتی از نام پورمحمدی هراسا‌نند.  
 
عضو هیات رئیس کمیسیون اقتصادی بیان داشت:‌دست‌هایی که از بیت‌المال کوتاه شده امروز برای انتقام‌جویی همدست با بیگانگان با مخالفت با وزیر پیشنهادی وزارت دادگستری می‌پردازند،‌آنها برای تطهیر خود راهی جز زیر سوال بردن پورمحمدی ندارند و انها به زیرکی دریافتند که باری گریختن از چنگال عدالت باید عدالت قاضی را زیر سوال ببرند.  
 
زارع ادامه داد: آنها می‌دانند که حضور پورمحمدی در کابینه یازدهم امید موفقیت را در دولت تدبیر و امید بیشتر خواهد کرد و به درستی می‌دانند که حضور وی راه درازدستی‌هایشان را در بیت‌‌المال را می‌بندد؛ به همین دلیل به همراه موجی که در رسانه‌های بیگانه علیه این سرباز فداکار به راه افتاده همدست شده‌اند و بدانند که راه به جایی نخواهند برد.  
 
عضو هیات رئیس کمیسیون اقتصادی در پایان با اشاره به برنامه‌های حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی در وزارت دادگستری خاطرنشان کرد: برنامه‌های وی مبتنی بر قانون اساسی جهت رسیدن به عدالت و ارتقا حقوق شهروندی، استفاده از ظرفیت‌های دادگستری، افزایش تعامل این وزارتخانه با دولت و قوه قضاییه و ارتقا نقش و عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی از جمله برنامه‌های این وزیر پیشنهادی است. 

انتهای پیام/  
برچسب ها: زارع ، نماینده ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار