نماینده مردم گرمسار در مجلس گفت: سلطانی‌فر از نظر مدیریتی و سابقه کاری صلاحیت تصدی وزارت ورزش و جوانان را دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ "غلامرضا کاتب" نماینده مردم گرمسار در مجلس در جلسه علنی عصر امروز (پنج‌شنبه) در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: یکی از بزرگترین ویژگی‌های کابینه برادر عزیزم روحانی این است که تصمیم‌گیری برای نمایندگان عزیز بسیار سهل و آسان است، چنانچه امام حسن (ع) فرمود؛ اگر آینده افراد را می‌خواهید به خوبی تشخیص دهید راهش این است که گذشته آنها را مرور کنید.  
 
وی افزود:‌ امروز کابینه‌ای که در خدمت شما نمایندگان بوده از افرادی تشکیل شده که امتحان خود را پس‌ داده‌اند و به همگی آنها شما می‌توانید نمره قابل قبولی دهید.  
 
کاتب تصریح کرد: امروز کشتی مدیریت ما در طوفان تحریم‌های دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفته است، اگر بخواهید در این شرایط سخت این کشتی را به ساحل مدیریت کنید باید با بالاترین وفاق و عقلانیت وارد عمل شویم و تهدیدها را به فرصت‌های طلایی تبدیل کنیم.  
 
نماینده مردم گرمسار اظهار داشت: یکی از عرصه‌های سیاسی که می‌تواند رشد و بالندگی و افتخارات بین‌المللی برای ایران کسب کند حضور در عرصه‌های بین‌المللی در ورزش است که نشان از توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.  
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه اظهار داشت: نماینده مخالف وزیر پیشنهادی بیان کرد که سلطانی‌فر کار سیاسی انجام داده تا ورزشی، باید در جواب این نماینده عزیز بگویم؛ کسی که 20 سال در نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح استانداری و معاونت استانداری کار مدیریت کلان کرده است و امروز دانش‌آموخته دکتری مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه است آیا نمی‌تواند تصدی وزارت ورزش را بر عهده بگیرد.  
 
کاتب تاکید کرد: با توجه به سابقه سلطانی‌فر و حضور او به مدت 20 سال و حضور 20 ساله وی در عرصه اجرایی کشور و تصدی ریاست کمیسیون اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور به طور حتم وی می‌تواند در قبال حل مسائل جوانان و حوزه ورزش گام‌های مثمرثمری بردارد.  
 
نماینده مردم گرمسار ادامه داد: اطلاعاتی که سلطانی‌فر با خود دارد و دکتر روحانی از این وزیر به عنوان کامپیوتر سیار ورزشی یاد می‌کند می‌تواند بعد از 34 سال تحول جدیدی را در حوزه ورزشی ایجاد کرده و مسئولی را که دارای سابقه قائم‌مقامی سازمان تربیت بدنی است را در این حوزه موفق کند.  
 
وی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از نظر علمی و مدیریتی سابقه درخشانی دارد و امیدوارم با این فعالیت ارزشمندی که در طول این مدت داشته است بتواند با رای نمایندگان مجلس در راستای موفقیت حوزه ورزش کشور وارد عمل شود.  
 
کاتب در پایان خاطرنشان کرد: سلطانی‌فر مشی افراطی‌گری و پرهیز از سیاسی‌ کاری را در سرلوحه کار خود قرار داده است. 

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش + صوت

انتهای پیام/  

برچسب ها: کاتب ، نماینده ، گرمسار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار