رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز از کلیه دست اندرکاران برگزاری جلسات رای اعتماد به وزارتی پیشنهادی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان چهارمین روز بررسی صلاحیت 18 وزیر پیشنهادی برای کابینه یازدهم در صحن علنی مجلس گفت: در طول این چهار روز که در محضر این نمایندگان بودیم شما زحمت زیادی کشیدید و تا شب مشغول کار بسیار سخت و جدی بودید.

وی افزود: بررسی وضعیت هیئت وزیران احتیاج به کاوش و تحقیق و رایزنی دارد لذا شما نمایندگان تحمل کردیدی و با حوصله مطالب را گوش دادید از شما تشکر می کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به خاطر محدودیتی که در بررسی هیئت وزیران داشتیم نتوانستیم از همه عزیزان دعوت کنیم تا نظراتشان را بیان کنند چراکه برای هر وزیر دو موافق و دو مخالف برحسب قرعه نام نویسی کنند لذا تعداد زیادی از عزیزان ثبت نام کردند اما فرصت برای کسب اظهار نظر آنها استفاده کنند.

لاریجانی تاکید کرد: لازم می بینم به خاطر محدودیت آیین نامه عذرخواهی کنم که نتوانستیم نظارت شما نمایندگان منعکس کنیم و خانم های مجلس نیز عذرخواهیم می کنم که نشد اظهار نظر کنند.

وی تصریح کرد: برخی از تذکرات و اختیارات که برحسب شرایط عادی که باید آنها را گوش می کردیم واقعا امکان پذیر نبود که ما گوش کنیم، برخی از عزیزان هم تصورشان این بود که لازم است ولی امکان استماع نداشتیم چراکه زمان وجود نداشت.

رئیس قوه مقننه ادامه داد: لازم است از همه رسانه های گروهی تشکر کنم از جمله رادیو تلویزیون و رادیو فرهنگ چراکه تمام برنامه های مجلس را منعکس کردند و عجیب هم مورد توجه مردم قرار گرفت چراکه مردم میخواستند در متن مذاکرات مجلس باشند لذا کار رسانه ها به موقع و سنجیده بود و من از همه عزیزان تشکر می کنم.

لاریجانی افزود: از آقای رئیس جمور و دفتر ریاست جمهوری در هیئت وزیران پیشنهادی هم قدردانی می کنیم که در این 4 روز مهمان ما بودند و مطالب ما را گوش دادند و گاه مطالب انتقادی و قدری گزنده شاید بود ولی توجه کردند بنابراین ازآنها تشکر می کنیم.

رئیس مجلس تصریح کرد: از معاونت نظارت و اعضای هیئت رئیسه مجلس که در تنظیم کارهای این 4 روز به ما کمک کردند و کارکنان مجلس شورای اسلامی که مستحضربه پشتیبانی آنهاهستیم و بخش های حفاظت حراست روابط عمومی پشتیبانی مهمندسی و ... تشکر می کنم.

لاریجانی تاکید کرد: لازم می دانم از همه نمایندگان سپاسگذاری کنم که واقعا توجه کردند و گاهی مشورت هایی می کردیم که این مشورت ها برای کار مهمی مثل هیئت وزیران لازم بود.

لاریجانی در ادامه گفت: از عموم کسانی که اقدامات لازم را به ما رساندند تشکر می کنیم از بخش ها و اظهارات مخلتف که اطلاعات ر ا به مجلس رساندند تشکر می کنیم.

وی افزود: البته بعضی مطالبی گفته شد که ممکن بود تعریضی به برخی افراد داشته باشد و برخی از آنها اظهار نظر بود که ما نمی توانیستیم اظهار نظرها را مانع بشیم لذا از آنها هم عذرخواهی می کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: لاریجانی ، پایان ، جلسه ، چهارم ، تشکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار