خانه موسیقی ایران طی روزهای 16 الی 21 مهر مجموعه نمایشگاه هایی به مناسبت جشن خانه موسیقی در خانه هنرمندان برگزار می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، خانه موسیقی ایران طی روزهای 16 الی 21 مهر مجموعه نمایشگاه هایی به مناسبت جشن خانه موسیقی در خانه هنرمندان برگزار می کند که شامل نمایشگاه طراحی گرافیک آلبوم های موسیقی، کتاب های موسیقی و پوسترهای کنسرت، همچنین نمایشگاه عکس مرتبط با موسیقی (عکس از کنسرت، رویدادهای موسیقایی، پرتره موسیقی دانان و موسیقی در فضاهای عمومی شهر) و نمایشگاهی از آثار منتشر شده با عنوان "آلبوم اولی ها" است

از ناشران، طراحان گرافیک و همچنین عکاسان دعوت می شود تا آثار خود را بر اساس شیوه نامه مرتبط با هر بخش نمایشگاهی که به پیوست آمده است، دبیرخانه ستاد برگزاری جشن موسیقی ارسال فرمایند.

خاطر نشان میسازد که :

1 مهلت ارسال فرم ها و الحاقات 10 شهریور 1392 است

2 برای هر اثر ارسالی، لازم است فرم مجزا تکمیل شود.

3 برای بخش طرح جلد آلبوم، کتاب، کنسرت و آلبوم اولی ها تنها آثاری که بعد از 20 مهر 1390 به صورت رسمی عرضه شده باشند، پذیرفته خواهند شد.

4 برای نمایشگاه عکس محدودیت تاریخی وجود نداشته عکاسان می توانند آثار آرشیوی خود را نیز ارائه نمایند.

5 به علت محدویت فضای گالری های خانه هنرمندان، ستاد برگزاری جشن دوسالانه خانه موسیقی، متناسب با امکانات موجود ناگزیر به گزینش آثار خواهد بود. (حداقل 20 اثر در هر گرایش و حداکثر متناسب با فضای اعطایی)

3 طرح جلد آلبوم های انتخاب شده در سایز 50*50 به نمایش درخواهند آمد

4 عکس های انتخاب شده با مشورت صاحبان اثر برای فروش قیمت گذاری شده و حداکثر در اندازه 50*70 به نمایش درخواهند آمد.

5 برگزیدگان هر بخش (بهترین طرح جلد آلبوم، بهترین پوستر، بهترین جلد کتاب، بهترین عکس و بهترین آلبوم اولی) در مراسم جشن خانه موسیقی که در تاریخ 22 مهر در تالار وحدت برگزار می شود، معرفی خواهند شد.

شیوه نامه ارسال آثار برای بخش طراحی گرافیک

1 تکمیل فرم شرکت در نمایشگاه

2 ارسال 2 نمونه کامل از آلبوم، کتاب یا پوستر

توضیح: ستاد برگزاری حداکثر تا تاریخ 20 شهریور با طراحان برگزیده تماس گرفته و از ایشان تقاضا خواهد داشت تا طرح آلبوم ها را در قطع 50*50 سانتی متر، کتاب ها را در قطع 30*50 سانتی متر و پوسترها را حداکثر در قطع 30*50 بصورت لیزری چاپ و در قاب ساده تهیه کرده و تا تاریخ 10 مهر 1392 در اختیار دبیرخانه قرار دهند. بدیهی است آثار برگزیده ای که پس از این تاریخ در دبیرخانه وصول شوند، به نمایش در خواهند آمد.

شیوه نامه ارسال آثار برای بخش عکس

1 تکمیل فرم شرکت در نمایشگاه

2 ارسال 2 نمونه چاپ شده از عکس در اندازه حداکثر 20*25 سانتی متر

توضیح: ستاد برگزاری حداکثر تا تاریخ 20 شهریور با عکاسان برگزیده تماس گرفته و با توافق ایشان و متناسب با محدودیت فضا، از ایشان تقاضا خواهد داشت تا عکس انتخاب شده را حداکثر در اندازه 50*70 چاپ و با قاب ساده شیشه ای تا تاریخ 10 مهر 1392 در اختیار دبیرخانه قرار دهند. بدیهی است آثار برگزیده ای که پس از این تاریخ در دبیرخانه وصول شوند، به نمایش در خواهند آمد.

3 آثار برگزیده با توافق عکاسان قیمت گذاری شده و حداکثر در 5 نسخه قابل فروش خواهند بود (حداکثر قیمت 5.000.000 ریال)

4 75 درصد از مبلغ فروش عکس متعلق به صاحب اثر خواهد بود.

شیوه نامه ارسال آثار برای بخش آلبوم اولی ها

1 آلبوم اولی شامل صاحبان اثری می شود که نخستین آلبوم رسمی خود را بعد از مهر 1390 روانه بازار کرده اند.

2 - تکمیل فرم شرکت در نمایشگاه

3 ارسال 2 نمونه از آلبوم منتشر شده

فرم تقاضای شرکت در نمایشگاه جشن خانه موسیقی

اینجانب ........................................ عکاس گرافیست صاحب اثر ناشر، موافقت و آمادگی خود را جهت شرکت در بخش طراحی گرافیک عکس آلبوم اولی ها، در جشن دوسالانه خانه موسیقی اعلام میدارم.

مشخصات اثر:

نام اثر ....................................

صاحب اثر: ........................................

ناشر (برای بخش عکس الزامی نیست): ....................................

تاریخ انتشار (برای بخش عکس الزامی نیست): ....................................

وضعیت عضویت در خانه موسیقی

کانون: .................................... سطح عضویت: ............................. تاریخ شروع عضویت: ...........................

اطلاعات تماس:

نشانی: .................................................................................................................................................................

تلفن تماس: ....................................................... پست الکترونیک: .................................................................


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.