برنامه گفتگو محور بحث روز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 13:30 تا 14:30 با حضور کارشناسان و مسولان به بحث و گفتگو پیرامون یکی از مباحث مهم روز می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ بازی‌های رایانه‌ای به همان میزان که محبوب ترین بازی بچه های این دوره و زمانه لقب گرفته است، یک ‌تهدید کننده جدی برای سلامت روح و روان و جسم آنان نیز به شمار می رود.متأسفانه به دلیل عدم آشنایی والدین با عارضه های ناشی از این بازی ها و همچنین نبود قوه نظارتی قدرتمند و تأثیرگذار، دایره آسیب پذیری بچه های ایرانی بیش از دیگر بازی خورها در دنیای بازی رایانه ای است.

البته نمی توان تأثیرگذاری این بازی ها را بر خلاقیت و بالندگی ذهنی بازی خورها نادیده گرفت به شرطی که آنها در گروه های سنی متناسب خود عرضه شوند. بررسی های اجمالی در عرصه گیم نت ها و بازار نشر و عرضه بازی های رایانه ای نشان می دهد که نظارت مستمر و مؤثر حلقه ای مفقوده در سیر تولید و عرضه بازی ها در ایران است که در فقدان آن قواعد بازی در گیم نت ها، شبه گیم نت ها و حتی خانه ها بر هم می ریزد.

براي تبيين این موضوع، در برنامه بحث روز شنبه 26 مرداد با حضور کارشناسان موضوع بازی های رایانه ای را بیشتر موردكنكاش قرار مي دهيم. 

شما علاقه مندان می توانید این برنامه را از ساعت 13:30 تا 14:30 روز شنبه 26 مرداد به صورت زنده از شبکه رادیویی تهران بشنوید.

 برنامه گفتگو محور بحث روز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 13:30 تا 14:30 با حضور کارشناسان و مسولان به بحث و گفتگو پیرامون یکی از مباحث مهم روز می پردازد.

شما مخاطبان محترم می توانید از طریق دو شماره تماس 33914141 و 33914142 دیدگاه های خود را در زمان پخش برنامه با مسولان برنامه در میان بگذارید.

   برنامه بحث روز موضوعات مورد نظر شما را جهت طرح و بررسی در برنامه از طریق شماره دو شماره پیامک 30000951 و 30000955  و radiotehran@irib.ir   دریافت می کند. /ص

برچسب ها: بازی ، رایانه ، آسیب شناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار