کتاب "آفتاب در حجاب" سید مهدی شجاعی به چاپ بیست و چهارم خود رسیده و از امروز وارد بازار می شود.

سید مظفر شجاعی مسئول انتشارات کتاب نیستان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: کتاب " آفتاب در حجاب" به چاپ بیست و چهارم خود رسیده و از امروز وارد بازار می شود برای این کتاب، طرح جدیدی توسط فرزاد ادیبی طراحی شده است.

وی افزود: کتاب " آفتاب در حجاب" به قیمت 12 هزار تومان در 240 صفحه با تیراژ5 هزار نسخه به بازار آمده مجموع تیراژهای قبلی این کتاب 141 هزار نسخه است.

شجاعي بیان کرد: "عروسی چاه" اثر امیردژآکام در ژانر نمایشنامه حدود 280 صفحه با قیمت 15 هزار تومان در تیراژ 1200 نسخه چاپ اول در مجموعه متون فاخر به چاپ رسیده است.

وی عنوان کرد: کتاب" عروسی چاه" شامل 9 نمایشنامه به نام های شهردار، ترانه ، دختر شاه پریون، واژه نامه فرود، محرم نامه خسروی، سرطان، لیاقت شیطان، عروسی چاه، زیبا ترین گل های قالی، مجلس سیاوش خوانی است کتاب بعدی امیر دژآکام به نام غزل کفر توسط انتشارات نیستان چاپ خواهد شد و مجوز چاپ آن گرفته شده است.

وی ادامه داد: جلد دهم و یازدهم ترجمه شرح نهج البلاغه ابن ابی الحدید توسط غلامرضا لایقی به بازار آمده جلد دهم این کتاب در 260 صفحه با تیراژ 2 هزار و قیمت جلد نرم 16 هزار تومان و جلد سخت 18 هزار و 500 تومان چاپ شد.

وی خاطر نشان کرد: جلد یازدهم این کتاب با همین تیراژ و قیمت در 264 صفحه چاپ شد این شرح در اصل 20 جلد ترجمه غلامرضا لایقی بوده و به ترتیب جلدهای عربی آن به بازار خواهد آمد د جلد بعدی آن تا یک ماه یا چهل روز دیگر و تمام 20 جلد تا پایان سال 93 به بازار ارائه خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار