مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قروه گفت: در گرامیداشت هفته دولت 44 پروژه با اعتباری افزون بر 13 میلیارد و 318 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران سنندج  ، کریمی پناه گفت :  با افتتاح این پروژه ها برای 56 نفر اشتغالزایی ثابت و برای 44 نفر هم اشتغالزایی غیر مستقیم فراهم می شود و 44 خانوار روستایی از نعمت این پروژه ها برخوردار می شوند.
کریمی پناه افزود: امسال 89 هزار هکتار از زمین های کشاورزی این شهرستان به کشت محصول گندم اختصاص یافت که 75 هزار هکتار دیم و 14 هزار هکتار آن نیز آبی است.
وی در ادامه گفت: 75 هزار هکتار اراضی دیم به کشت گندم و جو اختصاص یافته و از 14 هزار هکتار اراضی آبی نیز 13 هزار هکتار زیر کشت گندم و مابقی هم زیر سیب زمینی و سایرمحصولات زراعی رفته است.
وی به پرداختی تسهیلات کشاورزی شهرستان اشاره کرد و افزود: تاکنون برای توسعه بخش کشاورزی شهرستان افزون بر 200 میلیارد ریال اعتبارات یارانه دار از محل بانک کشاورزی و بیش از 60 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه بخش کشاورزی با عاملیت بانک سپه افزون بر 700 نفر از کشاورزان منطقه در قالب 700 پروژه پرداخت شده است./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.