شبکه تلويزيوني القدس لحظاتي پيش در خبر فوري اعلام کرد: مسئولان پزشکي قانوني مصر از تحويل اجساد مخالفان خودداري مي کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از القدس، خانواده هاي 38 تن از ائتلاف حمايت از مشروعيت در مصر (طرفداران اخوان المسلمين) که در مقابل زندان ابو زعبل کشته شده اند، گفته اند که پزشکي قانوني از تحويل اجساد بستگانشان خودداري کرد.

اين خانواده ها گفته اند که مسئولان پزشکي قانوني منطقه زينهم تحويل اين اجساد را مشروط به امضاي اقرار نامه اي مبني بر مرگ بستگانشان بر اثر خفگي کرده اند.

همچنین گروه اخوان المسلمین مصر، امروز با انتشار بیانیه ای کشته شدن 37 تن از بازداشت شدگان حوادث اخیر در جریان انتقال به بازداشتگاه ها را محکوم و چنین اقدامی را خیانت توصیف کرد.

اخوان المسلمین در این بیانیه خاطرنشان کرد؛ هنوز خاکسپاری کسانی که در حوادث اخیر به دست نیروهای ارتش و پلیس کشته شده اند به پایان نرسیده است که 37 شهروند دیگر در خودروی انتقال دستگیر شدگان به یکی از بازداشتگاهها کشته شدند.

در این میان منابع آگاه دولتی در قاهره می گویند که یک گروه مسلح قصد داشت با حمله از بیرون به زندان مذکور افراد زندانی را فراری داد که با هشیاری گارد محافظ زندان مواجه شدند و در نتیجه آن ده ها نفر از زندانیانی که خود را آماده فرار کرده بودند، به هلاکت رسیدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار