احمد رفيع زاده گفت: 60000 كتاب و كالاي فرهنگي در قالب فروشگاه اينترنتي موسسه شهر كتاب با آدرس الكترونيك shop. Book sity.org در اختيار مخاطبان عام و خاص اين موسسه فرهنگي قرار مي‌گيرد.

"احمد رفيع‌زاده" مدير پروژه فروشگاه اينترنتي شهر كتاب در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران با اشاره به راه اندازي فروشگاه اينترنتي شهر كتاب در روزهاي اخير، افزود: اين فروشگاه با فناوري اطلاعات بانك پاسارگاد و پشتوانه موسه فرهنگي شهر كتاب از اسفند ماه سال 1391 آغاز به كار كرده و اميد است كه در كنار ساير فروشگاه‌هاي اين موسسه توان برطرف كردن كليه نيازهاي فرهنگي مراجعين و مخاطبان را داشته باشد.

به گفته "رفيع‌زاده" يكي از خدمات ارائه شده توسط فروشگاه اينترنتي موسسه شهر كتاب به مخاطبانش ارسال محصولات به اقصي نقاط تهران و شهرستان است.

كديره پروژه فروشگاه موسسه شهر كتاب اظهار داشت: 60000 كتاب و كالاي فرهنگي در فروشگاه اينترنتي موسسه شهر كتاب به مخاطبان ارائه مي‌شود.

گفتني است؛ كه افراد علاقمند به خريد تلفني و اينترنتي از فروشگاه اينترنتي شهر كتاب مي توانند به شماره پيامكي 300089518951، شماره تلفن 88742118 و آدرس اينترنتي  

 shop. Book sity.org مراجعه كرده و سپس از طريق صحبت كردن با كارشناسان از وجود كالا در فروشگاه قيمت آن و نحوه دستيابي به محصول مورد نظر خود مطلع شوند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار