وزیر بهداشت در سایه شانی که به استناد قرآن کریم برای انسان قائل شد موجی از امیدواری اجتماعی را برای بیماران مبتلا به هموفیلی ایجاد کرده است.

 احمد قویدل، عضو مجمع عمومی کانون هموفیلی ایران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان  باشگاه خبرنگاران  ضمن ابراز خرسندی از انتصاب شایسته دکتر قاضی زاده هاشمی به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی کسب بیشترین آراء در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت در سایه شانی که به استناد قرآن کریم برای آنان قائل شده برای افرادی که حقوق آنها در یکی از حوزه های مهم حقوق شهروندی تضییع شده موجی از امیدواری اجتماعی را به ارمغان آورده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:  کانون  هموفیلی ایران به عنوان سازمان غیر دولتی که سابقه نیم قرن فعالیت در حوزه سلامت را دارد افتخار می کند به وزیری تبریک بگوید که انسان را برترین آفریده پروردگار  و جانشین وی در روی زمین دانسته  که باید در شان جایگاه انسانیت از خدمات حوزه سلامت  بهره مند شود.

 قویدل با آرزوی توفیق در مدیریت دقیق وزیر بهداشت کنونی به منظور تحقق تندرستی مردم ایران در سطح شاخص های بین المللی، اذعان داشت: کانون هموفیلی ایران آماده همکاری صمیمانه با وزیر بهداشت دولت یازدهم و همکارانشان در جهت رفع مشکلات عدیده دارو و درمان بیماران هموفیلی و دیگر مبتلایان به انواع اختلالات  انعقادی است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار