سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: آسيب‌شناسي عملکرد اصولگرايان و راهبردهاي آتي، در شوراي مركزي جبهه پيروان و تشكل‌هاي عضو مفتوح است و جلسات اين تشکل‌ها به نتايج خوبي درباره انتخابات دوره‌هاي آتي رسيده‌ است.

"سيد كمال سجادي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واكنش به اظهارات يكي از اصولگرايان مبني بر مرزبندي اصولگراها با اقليت تندرو و آسيب‌شناسي در داخل اين جناح سياسي گفت: اصولگرايان اصيل از جمله جبهه پيروان خط امام و رهبري تندروي نکرده و بر طبق اصول انقلاب اسلامي، ولايت فقيه و گفتمان انقلاب اسلامي عمل مي‌کنند.

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري بيان كرد: رفتارهاي راديكالي اصلاح‌طلبان ضربه‌هاي زيادي به کشور وارد کرد اما حتي اگر از سوي برخي از اصولگرايان افراط‌گرايي‌هايي رخ داده باشد، منجر به آسيب رساندن به نظام نشده است.

وي با بيان اينكه اصولگرايان پس از انتخابات در تلاش براي كمك و ياري رساندن به دولت هستند، گفت: برخي از رفتارهاي اصولگرايان در انتخابات جاي نقد دارد كه در شوراي مركزي جبهه پيروان خط امام مسائلي نظير علت عدم اجماع اين جريان بر سر يك كانديداي واحد مورد آسيب شناسي قرار گرفته‌ است.

سجادي در ادامه افزود: آسيب‌شناسي عملکرد اصولگرايان و راهبردهاي آتي، در شوراي مركزي جبهه پيروان و تشكل‌هاي عضو مفتوح است و جلسات اين تشکل‌ها به نتايج خوبي درباره انتخابات دوره‌هاي آتي رسيده‌ است.

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري با اشاره به رياست‌جمهوري "حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر روحاني" خاطر نشان كرد: با توجه به عضويت دكتر روحاني در جامعه روحانيت مبارز كه از گروه‌هاي مرجع اصولگرايي است؛ وي را از زمره اصولگرايان دانسته و  و به دليل مشي و سابقه ولايت‌پذيري وي، احساس بازندگي در انتخابات نداريم.

انتهاي پيام/


برچسب ها: کمال ، سجادی ، واکنش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار