زنجان/

لزوم اهتمام ویژه برای رفع مشکلات ازدواج جوانان

معاون فرماندار خرم‌دره گفت: همه باید با همکاری یکدیگر مشکلات ازدواج جوانان را رفع کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، مرتضی بنیادی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان حوزه ورزش و جوانان این شهرستان با تاکید بر لزوم مهارت‌آموزی به جوانان تصریح کرد: فنی و حرفه‌ای می‌تواند در این زمینه نقش ویژه‌ای را داشته باشد.

وی با بیان اینکه در بحث تسهیلات ازدواج مشکل داریم، گفت: بانک‌ها باید به بخشنامه بانک مرکزی تمکین کنند چرا که جوانان در بحث تسهیلات ازدواج دچار مشکل هستند.

بنیادی با بیان اینکه مصوبه‌های ستاد ساماندهی امور جوانان باید از سوی دستگاه‌های اجرایی اجرا شود، عنوان داشت: مسئولان باید در رفع مشکلات جوانان تلاش و همت مضاعفی داشته باشند.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به مسئله اوقات فراغت جوانان گفت: کارکرد اوقات فراغت در نشاط، شادابی، تفریح، سرگرمی‌های سالم و رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان است.

وی افزود: به دلیل اینکه کشور ما در ردیف جوان‌ترین کشورهای جهان قرار دارد، ایجاد امکانات برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، می‌تواند در شکل‌گیری شخصیت و هویت آنان و سازندگی ایران اسلامی نقش بسزایی داشته باشد.

بنیادی با اشاره به نقش جوانان و نوجوانان در توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: با این اوصاف باید هدایت جوانان و نوجوانان در ایام فراغت از کارهای اساسی دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با همه امکانات و با بهره‌گیری از ابزارهای گوناگون به ویژه‌ها رسانه‌ها درصدد مخدوش کردن ذهن نوجوانان و جوانان و بدبین کردن ایشان نسبت به نظام هستند.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه ساماندهی امور جوانان باید در همه ابعاد باشد، اظهار داشت: ساماندهی فقط در یک شاخص قرار نمی‌گیرد و شاخص‌های فراوانی دارد.

وی افزود: دستگاه‌های متولی ساماندهی امور جوانان باید در این زمینه اهتمام و همت ویژه‌ای داشته باشند.
برچسب ها: زنجان ، ازدواج ، خرم دره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.