پیشکسوت فوتبال گفت: مربی ها در لیگ سیزدهم کمتر به خوب بازی کردن فکر می کنند، کمتر تیمی روی زمین بازی می کند باید روی هوا دنبال توپ بگردیم.

فریدون معینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با اشاره دیدار امشب استقلال و بوریرام گفت: تیم استقلال تا اینجا بازی های خوبی انجام داده است. در فصل جدید با تغییرات به وجود آمده در تیم، شاهد هماهنگ تر شدن استقلال هستیم مطمئناً بازی امشب باید حساب شده پیش برود.

همانطورکه قلعه نویی هم اشاره کرده ، استقلالی ها تمام سعیشان را می کنند تا گل نخورند و بیشتر به حمله ها بپردازند. به یاری خدا با تمرکز هر چه بیشتر حملات خودشان را آغاز می کنند در این صورت شانس برد بالایی دارند.

وي همچنین در خصوص بوریرام افزود: من روی بازیهای تایلند شناخت دارم. آنها نمی توانند مقابل تیمهای ایران بازی کنند. اما در خصوص تیم بوریرام فکر می کنم 5 بازیکن اسپانیایی تأثیر به سزایی در این تیم دارند.

بوریرام تیمی منسجم همراه با مربی با تجربه است. استقلالی ها باید هوشیارانه در برابر مهاجمان و مدافعان این تیم عمل کنند.

معینی همچنین در خصوص لیگ برتر گفت: از نظر کیفی لیگ هنوز به حد قابل قبولی نرسیده است. مربی ها کمتر به خوب بازی کردن فکر می کنند به خاطر همین نتیجه ی دلخواه بدست نمی آید. کمتر تیمی روی زمین بازی می کند.

ما در لیگ سیزدهم باید در هوا به دنبال توپ باشیم. از نظر تاکتیکی باید تمرینات بیشتری انجام شود به ویژه روی پاس های اشتباه که مشکل همه ی تیم ها هست. اگر با استراتژی پیش بروند کیفیت بازی ها هم بیشتر می شود.

وی در رابطه با تیم پرسپولیس افزود: با حضور مربی جدید این تیم متحول شده و انگیزه ی بهتری برای بازی ها پیدا کرده است به طوری که بازی های این تیم جالب تر از سالهای قبل بوده است.

از نظر من بازی پرسپولیس با استقلال زیباتر از بازی این تیم با تیم های دیگر اگر تدارکات لازم را برای این دو تیم صورت بگیرد از نظر استراتژیک برای دو تیم بهتر خواهد شد.

وی در ادامه گفت: امروز در فوتبال مدرن باید متفکرانه بازی ها را آنالیز کنند. کنترل هیجانات در طول بازی ها از مسائل مهمی است که مربی ها باید به آن بپردازند.

از نظر من تأکید رسانه ها، مطبوعات و مراکز اطلاع رسانی می تواند روی مربی ها و بازیکن ها تأثیر خوبی داشته باشند./آق
برچسب ها: معینی ، لیگ سیزدهم ، توپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار