سراب زیبا و دل انگیز مریم نگار یکی از صدها و شاید هزاران جاذبه طبیعی استان کرمانشاه برای گردشگران باشد که در این روزهای گرم تابستان با آب و هوای مطبوعش چشم انتظار شما گردشگران است، پس او را چشم انتظار نگذارید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛هرچه قدر که به اواخر تابستان نزدیک می شویم به حجم مسافرتهای تابستانی در نقاط مختلف کشور افزوده می شود که یقینا استان کرمانشاه با هزاران جاذبه طبیعی و تاریخی اش از حضور این مسافرین و گردشگران تابستانی بی بهره نیست.

نصرت اله سپهر، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه درباره سرابهای دیارکرمانشاه گفت: استان کرمانشاه دارای بیش از 550 سراب شناسایی شده است که هر کدام از آنها می تواند جاذبه ای بی بدیل برای گردشگران باشد.

سپهرگفت : هر کدام از این 550 سراب استان کرمانشاه، دنیایی از زیبایی و طروات، دنیایی از حیات و نشاط، دنیایی از جوشش و خروش و خلاصه دنیایی از زندگی است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، از گردشگران و مسافرین تابستانی دعوت کرد که در صورت سفر به این دیار، دیدن سرابهایش را فراموش نکنند.

وی بابیان اینکه این سراب یکی از گمنام ترین سرابهای استان کرمانشاه است گفت : سراب مریم نگار یکی از زیباترین سرابهای استان کرمانشاه است که تا کنون در رسانه های از آن بسیار کم یاد شده است و شاید اندک مسافرین و گردشگرانی باشند که این سراب را تا کنون دیده باشند.

سپهر خاطرنشان کرد: مریم نگار دارای زیبایی های بی حد و حصری است که می تواند برای هر بیننده ای خیره کننده و روح بخش باشد.

این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت:سراب مریم نگار در حدفاصل شهرستانهای صحنه و سنقر و کلیایی قرار دارد که در صورت معرفی بیشتر می تواند به یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری استان کرمانشاه از بعد طبیعت گردی تبدیل شود.

سپهر یادآور شد: برای رسیدن به سراب مریم نگار باید از جاده بیستون به سنقر عبور کرده و پس از پشت سر نهادن سراب نجوبران از سمت راست جاده به طرف منطقه کرکسار بروید.    ش ک

او ادامه داد: وجود درختان سر به فلک کشیده در سراب مریم نگار و همچنین خروش و جوشش آب چشمه، طبیعی بکر و دست نخورده را به گردشگران نشان می دهد که آنها می توانند با گذراندن ساعاتی در کنارش، خاطراتی دل انگیز را به خود به همراه برند.

برچسب ها: کرمانشاه ، مریم ، نگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۹ تير ۱۴۰۳
سلام لطفاً شماره تلفن برای رزرو جالطف کنید آیا جابرای تعداد زیادو‌پارکینگ داره؟ممنون میشم جواب بدین