متأسفانه برخي اشخاص تجارت خانه‌اي به اسم ايرانشهر راه انداخته‌اند.

"بهنام تشكر" بازيگر تئاتر و تلويزيون در خصوص وضعيت كنوني تئاتر به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران، گفت: تئاتر همانند سابق حال خوبي ندارد و اميدوارم دولت جديد به نوعي به هنر سينما بخصوص تئاتر كمك كند البته اكنون سينما هم مانند تئاتر شده و وضعيت خوبي ندارد.


وي ادامه داد: به نظر من تئاتر و سينما وضع تأسف باري پيدا كردند واميدوارم مسئولان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بتوانند تصميماتي اتخاذ كنند تا مرهمي براي پيكره‌ي سينما و تئاتر باشند.

"تشكر" با اشاره به تبليغات تئاتر عنوان كرد: تبليغاتي كه در سطح شهر در عرصه تئاتر مي‌شود با وضعيت امروز تئاتر هيچ‌گونه رابطه‌اي ندارد، هنرمندان تئاتر هميشه از حال بد تئاتر مي‌گويند اما بيلبوردها و تبليغات اين را نشان نمي‌دهند و خنده‌دار هستند.

وي افزود: من مخالف تبليغات نيستم اما در شرايط فعلي كمي خنده‌دار است البته بعضي افراد تجارت‌خانه‌اي به اسم ايرانشهر راه انداخته‌اند كه در آنجا تئاتر كار نمي‌كنند بلكه بيشتر سالن مد است.

"تشكر" خاطر نشان كرد: مخالف استفاده از ستاره‌ها و سوپراستارها در تئاتر نيستم حتي مخالف كارگردان‌هايي هم كه از آنها استفاده مي‌كنند،‌ نيستم به هر حال مديريت ايرانشهر بدون ترمز تجارت مي‌كند و تاكنون هم موفق شده است./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.