پدر شهید باغبانی گفت: ما موظفیم پای آن مطالبی که می‌گوییم بایستیم و برای حق و حقیقت و دین و کشورمان، پایداری و مقاومت کرده و نگذاریم بیگانگان با اختلاف‌افکنی بر ما مسلط شوند.

پدر شهید "هادی باغبانی" روایت گر حماسه مدافعان حرم حضرت زینب(س) در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران  درباره  فرزندش اظهار داشت: هادی پسر نازنینی بود و هوای ما را خیلی داشت؛ او در راه حق و حقیقت گام برداشته و نماز و روزه‌اش ترک نمی‌شد.
 
وی افزود: هادی از جوانانی بود که صادقانه عمل می‌کرد و یک کلمه دروغ نمی‌گفت؛ او در مسیر حق و در جوار حرم حضرت زینب(س) شهید شد. 
 
پدر شهید باغبانی درباره اینکه آیا شهید قبل از اتفاق حرفی از شهادتش می‌زد، تصریح کرد: هادی می‌گفت که بابا خداوند به ما جان داده و خودش هر وقت بخواهد می‌گیرد و این‌گونه او به صحنه روایت‌گری مظلومیت حامیان حرم زینبی(س) آمد.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا از رفتن شهید باغبانی به سوریه ممانعت می‌کردید، گفت:‌ نه به او سفارش می‌کردم، اما ممانعت نکردم چون کارش بود و باید می‌رفت؛ فقط وقتی می‌رفت به او گفتم مواظب خودت باش و من راضی به رضای خدا هستم. 
 
پدر شهید باغبانی درباره اینکه آیا شهید را به این راه تشویق می‌کردید، افزود: بله، زیرا خودش این راه را انتخاب کرده بود و مستندسازی را دوست داشت، بنابراین من مانع او نمی‌شدم. 
 
وی درباره جمعیت گسترده‌ای که در مراسم تشیع پیکر این شهید بزرگوار حضور یافتند و اینکه چگونه راه این شهید را ادامه خواهید داد، اظهار داشت: ما موظفیم پای آن مطالبی که می‌گوییم بایستیم و برای حق و حقیقت و دین و کشورمان، پایداری و مقاومت کرده و نگذاریم بیگانگان با اختلاف‌افکنی بر ما مسلط شوند.
 
این پدر شهید خاطرنشان کرد: باید مسیر درست را انتخاب کنیم و در راه حق که راه شهیدان است قدم برداریم؛ همه شهدا انسان‌های پاکی بوده‌اند و خدا خواسته که در این راه شهید بشوند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: باغبانی ، شهید ، دفاعی ، امنیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار