دبیر انجمن صنفی مراکز تجاری شهر تهران، هدف از تشکیل انجمن صنفی مراکز تجاری، یکسان سازی سیاست ها و عملکردهای مدیریتی مراکز تجاری در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان است که امروزه مراکز تجاری نقش کلیدی در توسعه اقتصادی کشور دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،  همایش نام آوران صنعت ایران در عرصه تولید و رضایت مندی مشتری که در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد.

شاهرخ کشاورز دبیر انجمن صنفی مراکز تجاری شهر تهران، با اشاره به تشکیل انجمن صنفی مراکز تجاری شهر تهران گفت: هدف از تشکیل انجمن صنفی مراکز تجاری شهر تهران، یکسان سازی سیاست ها و عملکردهای مدیریتی مراکز تجاری در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان است.

کشاورز گفت: امروزه مراکز تجاری کارکردی بسیار فراتر از نقش اقتصادی دارند و در بسیاری از موارد علاوه بر نقش اقتصادی می توان مراکز تجاری را در عرصه های فرهنگی و اجتماعی نیز بسیار موثر دانست و امروزه با تغییر الگوهای شهر نشینی نحوه ساخت و ساز مراکز تجاری تغییر یافته و مراکز تجاری تبدیل به مراکز تجاری، تفریحی، خدماتی و اقامتی شده است.

وی با اشاره به اینکه امروزه مراکز خرید ، یکی از بهترین فضاها برای مطالعه و شناخت سلایق و نیازهای مصرف کنندگان و نحوه سپری کردن اوقات فراغت خانواده ها و جوانان بشمار می رود افزود: در این اماکن اصلی ترین عناصر سبک زندگی مدرن، مانند پوشش، مد، روابط اجتماعی و اقتصادی، اصول خرده فروشی و مشتری مداری و حقوق متقابل فروشنده و خریدار تجلی می یابد و آشکارا می توان نمایش هویت اجتماعی افراد در خارج از حوزه خصوصی خانه و خانواده ها را بررسی کرد.

کشاورز تاکید کرد: انجمن صنفی مراکز تجاری با فرهنگ سازی در خصوص نحوه ساخت و ساز، بهره برداری صحیح و مدیریت شایسته مراکز تجاری بدنبال ایجاد شهرت و نیک نامی برای مراکز خرید و به تبع آن افزایش مراجعه و رضایتمندی مشتریان و موفقیت تک تک مراکز تجاری فعال در تهران و سایر شهر های کشور است.

در ادامه رضا فرشته خو، مدیرعامل شرکت گدار توسعه، با معرفی و مقایسه تعدادی از مراکز تجاری موفق داخلی و خارجی به نقش انکار ناپذیر معماری و بهره برداری صحیح در رونق مراکز تجاری و افزایش رضایتمندی مشتریان اشاره کرد و افزود: امروزه نمی توان مرکز خرید موفق را مثال زد که مردم نسبت به آن وفادار باشند ولی از شاخص های معماری، جانمایی صحیح صنوف، مدیریت علمی و احترام به مشتری و حقوقش نشانه ای، در کالبد آن مرکز تجاری جاری نباشد.



وی در ادمه افزود: تامین امنیت، ایجاد فضاهای تفریحی، رفاهی، ایجاد سرمایش و گرمایش مطلوب، پارکینگ، هایپرمارکت، مرکز نگهداری کودکان، شهربازی، رستوران و فودکورت و سینما، حراجها و جشنواره ها و.. به اجزای لاینفکر مراکز تجاری تبدیل شده که همگی این کاربری ها در جهت رفاه حال مراجعین و افزایش سطح رضایتمندی آنان است.

لازم به ذکر است همایش نام آوران صنعت ایران در عرصه تولید و رضایت مندی مشتری روز  چهارشنبه 30 مرداد، با  همت جمع کثیری از صنعتگران موفق کشور در سالن همایش های صدا وسیما برگزار شد.

در این همایش صاحبان صنایع، سرمایه گذاران، مدیران دولتی و نمایندگانی از تشکل های صنفی مختلف حضور یافته تا با بهره گیری از تجربیات سخنرانان این مراسم بتوانند عنصر رضایت مندی را برای مشتریان شان به  شکلی چشمگیرتر و موثرتر ایجاد کنند.



گفتنی است در این مراسم معینی نماینده کمپانی الیانس کانادا در ایران، کلهر ( رئیس انجمن صاحبان معادن سنگ ایران)، شاهرخ کشاورز ( دبیر انجمن صنفی مراکز تجاری شهر تهران) ، رضا فرشته خو ( مدیرعامل شرکت گدار توسعه)، احمد حلت ( مدیر مسئول و صاحب امتیاز مجله موفقیت و رئیس بنیاد سخنرانان کشور) و حمید رضا رضازاده (مدیرعامل موسسه خیریه گلستان علی) به ارائه سخنرانی پرداختند.

شایان ذکر است در این مراسم مدیران شرکت ها و صنایعی که در جهت افزایش سطح رضایتمندی مشتریان گامهای بلندی برداشته با اهدای لوح تقدیر و تندیس یادبود تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار