مدير طرح و برنامه شبكه راديويي سلامت گفت: در تهيه و توليد برنامه هاي راديو سلامت به ذائقه و سليقه مخاطبان عام و خاص توجه ويژه اي شده است.

دكتر اعتماد سعيد، مدير طرح و برنامه شبكه راديويي سلامت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: براي ساخت برنامه هاي راديويي همواره به سلايق و علايق مخاطبان توجه كرده ايم تا بتوانيم مخاطبان را جذب راديو كنيم و دانش آن ها را در حوزه سلامت افزايش دهيم.

وي ادامه داد:‌ مخاطبان مي خواهند با دريافت اطلاعات صحيح به آرامش روحي و رواني و احساس خوب بودن برسند كه ما نيز اين موضوع را در برنامه سازي هايمان مد نظر قرار داده ايم.

دكتر اعتماد سعيد مخاطبان راديو سلامت را به دو گروه عام و خاص دسته بندي و بيان كرد:‌ براي مخاطبان عام ضروري است تا دانش سلامت شان ارتقا يابد تا بتوانيم آسيب ها را به حداقل برسانيم از اين رو برنامه هاي مختلفي را با حضور كارشناسان با تجربه براي مخاطبان در نظر گرفته ايم.

وي ادامه داد:‌ همچنين بيماراني كه راديو سلامت را گوش مي دهند مي توانند سوالات خود را از طريق اين شبكه راديويي بدون طي كردن مسافت پاسخ بگيرند.

مدير طرح ويژه شبكه راديويي سلامت در  پايان اظهار داشت: براي گروه جامعه پزشكي نيز برنامه سپهر دانش از ساعت 10 تا 12 هر شب با حضور كارشناسان در موضوعات مختلف حوزه سلامت در شبكه راديويي سلامت پخش مي شود./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار