يكي از اعضاي سابق پارلمان عراق از همكاري نيروهاي آمريكايي با عناصر گروهك تروريستي منافقين در زمان اشغال اين كشور خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛"حسين الفلوجي" يكي از اعضاي سابق پارلمان عراق وسياستمدار مستقل اين كشور در مصاحبه با پايگاه خبري "اشرف نيوز" اظهار داشت:نيروهاي اشغالگر آمريكايي در خلال ورود به عراق با گروهك تروريستي منافقين در راستاي اجراي اقداماتي در اين كشور براي هماهنگي با برخي از گروه ها و جنبش هاي سياسي مصونيت اعطا كردند.

وي در ادامه با بيان اينكه گروهك منافقين حمايت هاي بدون شرطي از سوي وزارت دفاع آمريكا به دست آورده است افزود:وجود گروهك منافقين در عراق با افزايش خشونت ها در اين كشور وحوادثي كه در سوريه در جريان است براي عراق چالش به شمار مي رود.

"الفلوجي" در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه اوضاعي كه منطقه در آن به سر مي برد وافزايش تعداد گروه هاي تندرو ومسلح، اين فرصت را براي گروهك منافقين در راستاي تحركات اين گروهك براي اقدام عليه امنيت عراق بوجود مي آورد، بر ضرورت اقدام جدي دولت عراق براي اخراج اعضاي اين گروهك مناسب با منشور حقوق بشر تاكيد كرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار