مدیر روابط عمومی دارالقران خانه کارگر از شرایط و مهلت ثبت نام مربیان حق التدریسی قرآن کریم کشور تا 10 شهریورماه خبر داد.

محسن کبیر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در راستای تکمیل کادر آموزشی و پوشش طرح های ملی حفظ تلفنی قرآن کریم از جمله مفتاح شامل آموزش مفاهیم قرآن کریم و اقرا شامل آموزش تلفنی روخوانی قرآن کریم به صورت تمام وقت و پاره وقت آزمون استخدامی مربیان قرآن حق التدریسی برگزار می کند.

وی در ادامه با اشاره به شرایط آزمون استخدامی تصریح کرد: حداقل مدرک تحصیلی رشته های حفظ و مفاهیم لیسانس است و داوطلبان رشته حفظ قرآن کریم، باید حداقل حافظ 10 جزء قرآن کریم باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: این آزمون در هر سه رشته روخوانی، مفاهیم و حفظ قرآن کریم برگزار می شود و داوطلبان حداقل 18 سال و حداکثر 45 سال سن داشته باشند و در هر دو آزمون کتبی، ورودی و نیز مصاحبه حضوری شرکت کند که در صورت قبولی در هر دو آزمون جذب این مرکز خواهند شد.

محسن کبیر خاطر نشان کرد: داوطلبان برای  ثبت نام در این آزمون تا پایان وقت اداری یکشنبه 10 شهریور ماه فرصت دارند و علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر به آدرس www.ehoda.com  مراجعه کنند و یا عدد 1را به سامانه پیام کوتاه 10000100100 ارسال کنند./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار