نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه مصوبات جلسات شورای اداری و برنامه‌ریزی در شهرها و مناطق روستایی روی کاغذ بماند مورد قبول و پذیرش ما نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل مصطفی افضلی‌فرد در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل با انتقاد از عملیاتی نشدن برخی از مصوبات جلسات گذشته اظهار داشت: بنده از استاندار و فرماندار اردبیل انتظار دارم که در عزل و نصب مدیران، عمل به تعهدات و مصوبات را مدنظر قرار داده و به آن بها دهند.

وی عنوان کرد: ما امروز بدهکار مردم و عموم خانواده‌های ایثارگران و خون شهدا و عزت‌مندان این جامعه هستیم که باید این بدهی خود را تنها از طریق تلاش، همت و کوشش شبانه‌روزی ادا کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل افزود:‌ نباید مصوبه‌ای بر زمین مانده و ما در مقابل مردم بدهکار باشیم و بهتر است همه مسئولان به معنای واقعی وارد میدان شده و عرصه خدمتگزاری را بهترین فرصت در ادای دین به مردم بدانند.

افضلی‌فرد گفت: مدیران باید توجه کنند که یک اصل مهم در مدیریت ریسک‌پذیری بالاست چرا که اگر ریسک‌پذیری را در مدیریت شاهد نباشیم بسیاری از کارها و هدف‌گذاری‌ها بر روی زمین می‌ماند.

وی تاکید کرد: بنده از مسئولان انتظار دارم توانمندی‌هایشان را در عمل نشان دهند و نگرفتن بودجه و اعتبار را بهانه‌ای برای اجرایی نشدن مصوبات قلمداد نکنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در دولت یازدهم انتظار جدی ما از مدیران و مسئولان این است که در راستای شعار دولت تدبیر، امید و اعتدال به گونه‌ای برنامه‌ریزی و حرکت کنند تا مردم به شکل مطلوب شاهد توسعه و پیشرفت حقیقی باشند.

افضلی فرد در ادامه افزود: مدیران شهرستانی و منطقه‌ای نباید مصوبات را تنها بر روی کاغذ نظاره‌گر بوده و مشاهده کنند بلکه بهتر است در عملیاتی کردن این مصوبات قدم جلو گذاشته و آستین بالا بزنند./ز

برچسب ها: اردبیل ، مصوبات ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.