مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور به میزبانی اراک خبر داد.

ملکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: این مسابقات با حضور 350 نفر از بوکسورهای استان‌های سراسر کشور به میزبانی اراک و در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات از 6 شهریورماه به مدت پنج روز و با همکاری هیئت بوکس استان و فدراسیون بوکس برگزار می‌شود که تیم استان مرکزی نیز با آمادگی بالایی در این دوره از رقابت‌ها حضور خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به برگزاری نخستین همایش گردشگری موتورسواری و طبیعت‌گردی بیان داشت: این همایش امروز در دریاچه میقان اراک و با هدف توسعه گردشگری ورزشی، ایجاد نشاط و شادی در بین جوانان و معرفی جاذبه‌های گردشگری تالاب میقان برگزار شد که تلاش داریم با توجه به اهمیت گردشگری ورزشی، برگزاری چنین همایشی‌هایی را در سطح استان افزایش دهیم.

ملکی خاطرنشان کرد: بدون شک برگزاری این همایش‌ها نیازمند همکاری هرچه بیشتر سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و محیط زیست استان است.

وی در پایان با اشاره به مسابقات ورزشی برگزار شده در روز گذشته، اذعان داشت: برگزاری مسابقات تیراندازی لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور، برگزاری مسابقات جودو قهرمانی استان، همایش پیاده‌روی قرآنی،‌ شطرنج و کاراته از مهم‌ترین مسابقات برگزار شده در روز گذشته بوده است./س

برچسب ها: بوکس ، مسابقه ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.