چيدمان صحيح وسايل خريداري شده از فروشگاه‌ها مي‌تواند باعث بهبود و حفظ سلامتي و همينطور كاهش هزينه‌هاي پزشكي دراز مدت شود.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران، فروشگاه‌هاي بزرگ براي كنار هم قرار دادن اشياء و اجناس از قوانين بازار‌يابي خاصي براي افزايش رضايت مشتري و همينطور بالا بردن ميزان فروش خود استفاده مي‌كنند.

گفتني است؛ اما افراد هنگام خريد و بويژه هنگامي كه از چرخ هاي خريد استفاده مي‌كنند تا سلامت آنها حفظ شود.

بررسي‌ها نشان مي‌دهند مواد غذايي خوردني مانند غذاهاي گرم را چنانچه افراد تمايل به مصرف زود آنها دارند نبايستي در كنار محصولات پروتيني خام قرار داد.

همينطور محصولات شوينده را كه معمولا داراي عطر و اسانس‌هاي قوي هستند نبايد در كنار غذاها و يا محصولات لبني و پروتئيني گذاشت.

همينطور در هنگام قرار دادن در كيسه‌ي نايلوني و يا پاكت كاغذي بايد توجه شود كه اقلام مشابه هم مانند سبزي‌ها و ميوه‌ها، پروتئين‌ها، مواد لبني، شوينده‌ها و البسه و و نظاير اين مواد در كنار هم باشند.

همينطور بهتر است براي اقلامي مانند پاك كننده‌هاي اسيدي از كيسه با پاكتي جداگانه استفاده نمود و قبل از حركت از محكم بودن درب آن اطمينان حاصل كرد.

همينطور نحوه‌ي توزين و قرار دادن در كيسه يا پاكت بايد طوري باشد كه كمترين فشار را به كمر و همينطور كمترين آسيب را به اقلام خريداري شده وارد كند./ح

برچسب ها: فروشگاه ، خرید ، پاکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.